M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fikk påvist tom fostersekk ved ul i dag. Hadde en SA i begynnelsen av september, også denne gangen var det en tom fostersekk.. Noen som har opplevd å få vite det var tom fostersekk, for at det så skulle vise seg å være en liten spire der allikevel? Jeg skal tilbake om en uke å sjekke om det er blitt noen forandring.. Det er lov å håpe..
Anjo Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hvor langt er du på vei? Jeg var på UL i uke 5, da kunne de ikke se noe annet enn en "vannblemme". Uke 6 så de litt mer og i uke 7 kunne legen etter mye leiting finne et hjerte. Jeg har på tidligere foster sett mye mer på UL. Denne babyen var bare vanskelig å finne. Er nå i uke 16 og alt er bra. Jeg håper du holder motet oppe. Etter flere aborter har jeg overbevist meg selv om at positiv tenking er veien å gå.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for svar!! Ja, det er nok det beste å tenke positivt, men det er vanskelig, da legen ikke så NOE annet enn en sekk på 2 cm med vann.. Hun sa at hun vanligvis ser fosteret når sekken er 1 cm.. Jeg forsøkte meg med å spørre om den ikke bare hadde gjemt seg, men dette avkrefta hu.. Er vel bare å klore seg fast i håpet, men samtidig være realistisk.. Jeg er 7+5 på vei.. Dvs jeg har ikke hatt mensen etter SA i begynnelsen av september, men utelukker at terminen blir flyttet tilbake mer enn 1-1,5 uke. Dvs at jeg i beste fall bare er litt over 6 uker på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå