danny Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Vår vesle snuppe er snart 6 mnd og bruker totten ivrig. Særlig når hun skal sove. Hun sover som regel tre lurer ute i vogna på dagtid, og nå som det begynner å bli kaldere har vi et lite problem. Har lyst å ha på henne votter, for hun er ofte litt kald når hun kommer opp, og det blir jo en nødvendighet etterhvert. Meen hvordan blir det i forhold til totting og innsovning mon tro? Noen som har vært borti denne problemstillingen og har noen gode ideer. Er redd for å ødelegge hele sovemønsteret hennes om jeg trer på henne votter, hun er som regel flink til å sovne av seg selv uten byssing eller trilling.
lille sprelle Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 går fint med totten gjennom votten her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå