Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er flergangsmamma, planlagt gravid. Men jeg klarer ikke henge med på utstyrsdebatter etc. Jeg finnes ikke interessert i vognmerker eller hva slags bag som er best. Bilstol aner jeg ikke hva merke jeg skal kjøpe ennå. Endrer det seg når jeg kommer ut i svangerskapet og terminene nærmer seg? Jeg tenker at jeg ser hva slags utstyr jeg finner på finn når den tid nærmer seg og sjekker butikkene hva tilbud de har. Det er ikke aktuelt å bruke 6000kr på vogn, jeg finner sikkert noe meget fint til en tusenlapp. Jeg vet hva jeg skal ha, men merkene bryr meg ikke. Det eneste er bilsikkerheten selvfølgelig, men det er så mange gode merker og om det er Britax eller Maxi cosi er ett fett.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 nei, du er ikke alene.. men det er kanskje bare oss 2? Jeg er førstegangs, faktisk ikke gravid enda heller, men det bryr meg overhodet ikke med merker og pris på utstyr.. Hender jeg titter litt på babyklær, men kunne ikke falle meg inn å kjøpe noe før jeg vet at jeg er gravid.. Selvom jeg ser mange som bare MÅTTE kjøpe den bittelille sparkebuksa samme dag som de begynte å prøve.. Om det blir Reima eller Coop, eller Phil&Ted eller Teutonia (har jo fått med seg endel merker når man er her inne) er revnende likegyldig for oss.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 vi er i hvertfall 3^^ har bare en liten en, men bryr meg fortsatt ikke så mye om merker. Jeg hadde blitt like gla om jeg hadde fått en reima til vesla eller en coopdress. Bare det funker som det skal, så funker det for meg^^
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Vi blir 4 Men jeg begynner å få hetta nå, fordi nå nærmer terminen seg med uker/dager bare. Så jeg blir litt sån, har jeg det som trengs? Bare tull veit. Jeg har det som trengs. Bilstol og seng, bodyer og strømpebukser. (pluss mere da) Men det mest prekære er jo å ha en bilstol så man får med babyen hjem fra sykehuset. Er det noe jeg mangler, sender jeg gubben ut.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Så er i vel 4 da=) Jeg bryr meg heller ikke om sånt.. Bare ting er funksjonelle til det de er ment for , er det godt nok for meg. Er hverken glad i shopping, eller å ha så mye "ting" rundt meg. Er så mye annet jeg synes er viktigere, sånne "usynlige" ting=)
Pølsa Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Er så enig så enig. Bryr meg overhodet ikke om merker på klær, barnevogn, sete osv. Har tre barn fra før, og har stort sett kjøpt brukt utstyr til alle tre. Bilsete har vi leid på barneutstyrsbutikk de første tre månedene, og så har vi deretter i alle størrelser fra før.
blond Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Var det opp til meg skulle jeg overlatt den biten til far. Eller gjort som deg. Enkelt å finne ut hva som er best i test, noe som kan forandre seg fra nå og til du har termin. Noen koser seg med å studere merker og sette seg inn i egenskapene til diverse utstyr, men det er ingen forutsetning for å være/bli en god forelder, noe man kan få inntrykk av at enkelte tror.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 helt enig. altså for meg trenger ikke ting koste skjorta for og få noe som er sikkert for barna og pent brukt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Godt å høre! Jeg er ikke nødvendigvis boikotter av alt, yngstemann har en hel haug med klær fra Troll f eks, fordi jeg liker de og det er ull. Og jeg ønsker meg en voksipose, for det tok jeg meg aldri råd til med de barna jeg har, men kanskje ikke denne gangen heller? Vanvittig mye penger og posen vi hadde fungerte utmerket. Men om jeg kjøper en Troller eller en Teutonia spiller ingen rolle for meg så lenge jeg liker vognen. Og til syvende og sist er det nok hvilken vogn som ligger ute på finn i nærheten av meg til den riktige prisen som blir avgjørende. Kanskje om jeg hadde hatt ti tusen til vogn, at jeg hadde vært mer interessert? Vet ikke... HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Hvor bor du? Har div babyutstyr til salgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå