Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 har kjøpt inn litt småting.. refleksbamse,sprettball,2 vaskekluter,lilla hårspray,klistermerke, 1 genser(på salg )... sitter litt fast på hva annet jeg kan kjøpe til mi "lillestore" jente på 2 1/2 år.. kommer til å gi litt godteri i kaldendern,men vil ikke ha det hver dag..
betty74 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 2,5 år er vel rett før den store prinsessealdersen starter, mener jeg å huske... Hvis du ikke har noe i mot å fyre oppunder dette kan sikkert ulike prinsesseffekter være gøy; tiara, tryllestav etc. Ellers kan jeg foreslå såpebobler og hårpynt ( pleier selv å ta en tur innom H&M - der har de masse dill dall som man kan bruke til kalender) God jul;-)
Elletuppa Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kjøper ting som jeg uansett ville ha kjøpt fordi ho trenger det. Anna hver dag får ho slik ho trenger som truser, ull sokker, natt drakt, votter osv og så anna hver dag får ho leker og hobby ting. Kjøpt mye hobby ting i år, som glitterlim, hobby bøker, sakser, maling osv. Tidligere har jeg brukt å kjøpe " serier" ho samler på og delt de opp i kalenderen og de syns æ e kjempe lurt. F.eks little people....Er opptatt av det ho får er noe skikkelig, og ikke bare noe jeg kjøper for å fylle opp kalenderen.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg dropper pakkekalender i år. Ble altfor mye for meg... I år blir det vanlig sjokolade kalender:) Pakker får han nok av på julaften;) Fargestifter, blyanter og viskelær.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 her blir det bl a dette i kalenderen ( får se hvor my ejeg husker:) ) en klomp, som blir vaskeklut når den kommer i vann. en ku-lommelykt (liten) som rauter når man trykker på den. et lykketroll spenner strikker en kuli rosiner + klementin ( tre dager- lørdager) pepperkakehus ( en søndag, som vi kan sette sammen sammen+pynte båltur/skogstur duplo ( kjøper et mellomstort sett og deler opp i tre fire dager) en Lotta film en større ting på julaften puslespill slim en badeleke ja det er det jeg kommer på. var det kanskje alle dagene?????!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg brukte, og blir å bruke nå igjen, å ha i små esker med rosiner. Det syntes jenta mi var kjempe koselig å sitte å kose seg med før hun dro i barnehagen. Ellers er hårting en klasiker. Jeg prøver også å passe på å legge i truser, strømpebukser etc som hun trenger og som jeg likevel må kjøpe. Gå inn på nett siden www.helti100.no der har de flere tips.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Det jeg har kjøpt til nå er: vannfarger ballonger( han ELSKER ballonger) vaskeklut refleks blyanter så stod det helt stille.. husker ikke mer.
T+H+T Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Dette året kom jeg over noen singsang(mine andre sankort) på bokhandelen. Inneholder 38 sankort med illustrasjoner på den ene siden og sangtekst på den andre siden. Så jeg pakker inn dette til mine.Skulle ikke ha kalender .Men dette kommer dei å like.Mine er 2,2 og4,5 år. Er gøy med noe som vi kan kose oss med i lag Har en som vi har lik hvert år som er familien sin som vi åpner når vi skal spise kvelds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå