Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hver gang jeg lurer på noe får jeg et frekt svar tilbake! Hvorfor kan ikke bare folk svare og drite i å kommentere ting som ikke har noe med saken og gjere???
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Er klar over at jeg oppfyller profetien din nå, men sånn er det her.. get over it already
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 fordi noen bruker dette som underholdning og får et kick av å være det de selv anser som "kjapp i replikken"...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes det er barnslig. Trodde dette var et forum for voksne jeg..
Anne-B. Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Da er det vel fordi du enten spør frekt, eller er lett fornærmelig. Ingen røyk uten ild, etc.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Dersom du legger ut et innlegg her så kan hvem som helst svare og si nærmest hva som helst. Sånn er spillereglene her.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Fordi du stiller spørsmålene på en frekk måte, bruker ord som 'drite', og svarer snurt og surt når folk gir deg svar du ikke er enig i. Og fordi du som regel er ute etter å provosere, og det er det mange som biter på.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Enig med deg HI ! Vet ikke hvor mange ganger jeg har gått inn på en tråd for å svare konstruktivt på et spørsmål, men bare gitt opp idet jeg har begynt å lese innleggene nedover. For plutselig handler det bare om skrivefeil og "hu bitcha over" osv. Og alt mister da liksom sin mening..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for et skikkelig svar anonym. Enig i at jeg kanskje formulerte meg litt "feil" i overskriften,men er bare så lei dumme svar. Har irritert meg skikkelig over noen av svara jeg har fått.Og nei,jeg har ikke skrevet provoserende,står ikke for de mange tåpelige temaene som er lagt ut på tull. Jeg har spurt om seriose ting på en normal måte,men det er alltid noen som ikke klarer å svare på en skikkelig måte.Forventer ikke at alle skal være enige med meg,men det går da vel an å svare på en normal måte? HI
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis det er sånn at du får frekke svar på seriøse innlegg, bør du prøve å overse dem, det er mange tåper her. Jeg trodde pga overskriften din at du var en av de som stadig prøver å provosere, og svarte deg kanskje litt frekt, beklager det nå. Er lei av sånne konstruerte problemer man svarer seriøst på, og som man bare får stygge svar tilbake på. (Hilsen anonym som skrev: Fordi du stiller spørsmålene på en frekk måte, bruker ord som 'drite', og svarer snurt og surt når folk gir deg svar du ikke er enig i. Og fordi du som regel er ute etter å provosere, og det er det mange som biter på.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå