Gå til innhold

Sett jentebeviset idag :) "de tre strekene"

Anbefalte innlegg

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Hurra, nå er jeg så glad. Da får vi en av hver. Storbror blir 2 år i desember og i mars kommer jenta. Første jenta i familien.

Både søstra til mannen min og broren til mannen min har begge fått gutter etter gutten vår, så nå var det på tide med litt rååååsa ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekkt!

også når det er så sikkert også!

når jeg var på UL så jordmor "muligens en penis", så jeg er jo blitt veldig innstillt på gutt da, hehe=)

satser på å virkelig se det på 3d ul

Skrevet

Jaa :)

Jordmora trodde det var jente på ul, men ikke sikkert, derfor måtte jeg bare ha en ultralyd til som mamma spanderte og der fikk vi skikkelig bevis!

Husker når vi så guttungen, da danset jo både pung og penis over skjermen, så det var ikke lett å ta feil av :))

Skrevet

he he, ja det var jo det jeg håpet på- at jordmoren faktisk kunne vise meg pungen... men hun viste meg bare penisen (som jeg forøvrig ikke kunne se var en penis da..hehe)

jaja, barn blir det no uansett =)

Skrevet

min lege var gullfin da han skulle beskrive hva han så på ul: "ja, der har vi jammen meg en liten tissefant,og her er en stor og fin pung. tissen er jo veldig liten da, men det skal den være nå. men pungen var kjempefin" jeg måtte jo le litt for meg selv da:)

Gjest MiniMagenMin
Skrevet

jentebeviset?? tre streker? anta at det er tre streker på ul bildet eller noe?

hva er forskjellen fra gutt og jente på dette beviset??:)

skal på UL om en og en halv uke...greit å vite;)

Skrevet

jeg var på min andre Ul i forrige uke (da var jeg 26 uker på vei) og da kunne legen tydelig se kjønnet. Han somet inn kjønnsorganet på skjermen og viste meg...men henger ikke helt med å de 3 strekene...jeg. For han sa det var tydelig ei jente (det sa også jordmora på Ul i uke 19) bildet han viste meg var 2 halvmåner med en lang tynn strek imellom. Så jo selv at det var en jentetiss også:) slik ca: )I(

var artig at han så det så tydelig:) men han sa at det er veldig enkelt å se kjønnet når man er så langt på vei...så lenge babyen ikke ligger med ryggen til.

Nå er jeg 27 uker på vei:)) snart over i 3 trimester:)))

Skrevet

Vi fikk også se de tre strekene, men jeg hadde ikke sett det selv om ikke jordmora viste oss det og pekte på hvert strek. Har ikke sjans å se det på UL bildene.

Skrevet

Det er de tre strekene ja )|( veldig god beskrivelse.

De tre strekene er hver sin ytre kjønnsleppe og midten.

Nei leger og jordmødre har jo trente øyer for dette, og jeg heller hadde ikke "oppdaget" de tre strekene før legen pekte på dem og fortalte hva hver strek var :)

Jeg har lagt ut bilde på bloggen min av bilde mellom bena på jenta i magen og slik det så ut når jeg gikk med tobias, begge bildene er tatt fra samme vinkel, selv om tobias var i uke 25 når vi fikk bilde av hans utstyr og jenta er tatt i uke 19 :)

www.livcarina.blogg.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...