Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Der vi bodde før var det vanlig å kle seg ut og gå rundt, men her vi bor nå vet jeg ikke. Får høre litt rundt i nabolaget. Hva er vanlig hos dere?
Sivalur Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke eldre barn selv, men de siste årene så har det bestandig kommet unger på døren den 31. oktober. Pleier ha litt godteri til dem da. Lurer litt på å kjøpe en skummel maske i år og henge opp litt pynt utenfor, så blir det morsommere. Selv om jeg vel egentlig liker julebukk bedre, for da må ungene hvertfall gjøre noe for godteriet, ikke bare 'tigge'... men julebukken er jo glemt nå.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Her blir det vel mer og mer vanlig å gå runden. I år har derimot det lokale idrettslaget bestemt seg for å ordne halloweenfest for skoleungene-sånn at sitat: "vi slipper maset ved dørene" sitat slutt. Needless to say sender jeg ikke førsteklassinfen min dit, siden vi faktisk feirer halloween med runden, og lyktene og det som hører til. Syns det er leit at de vil ta bort gådelen. De som er imot dte, kan jo bare la være å åpne døra da..ikke automatikk i at huset blir egga ned for det. I år lager vi halloweenfesten sjøl her i huset.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Har hørt at noen plasser har de en avtale om at utelyset er slått av der de ikke vil ha besøk. Dette er jo en grei ordning, så slipper noen å bli sure. Da jeg fulgte gutten min på runde i fjor gikk vi dit det var lykter på utsiden, og der vi kjente dem som bodde. Synes det er litt kos med Halloween og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå