Gå til innhold

hvordan bli kvitt denne uvanen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette høres sikkert teit ut, men siste håp er å spørre dere her.. (føler meg litt dum..)

off, har en fryktelig uvane som har vart i mange år, desverre. og jeg klarer ikke gi meg med det, men kanskje noen har noen gode tips eller har vært slik selv.

problemet er at jeg pirker/piller på "småting" (les: kviser, uren hud, og ting som egentlig ikke er noen ting), og det gjør jo alt bare så mye verre. har slitt med dette i flere år, og nå må jeg bare klare å slutte. kanskje jeg da klarer å se litt bedre ut, og ikke bruke så mye tid og penger på sminke.

og jeg vil jo gå foran som et godt eksempel til dattera mi, kan jo ikke holde på slik, også hater jeg å vise meg uten sminke (som jeg nå har klart foran sambor nå etter vi har vært sammen i nesten åtte år. det som skulle til for å klare det var å få ei lita ei). det gjør at jeg gruer meg til ting og ikke vil være med på feks overnattingsturer i båt/hytte, borte hos andre osv.

høres sikkert helt uforståelig ut for de fleste, for jeg tror ikke mange har dette problemet, men jeg trenger så sårt hjelp for å bryte denne onde sirkelen. jeg vil føle meg fri og flott nå som jeg har blitt mamma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt her jeg....

godt å høre jeg ikke er alene :) eller :(

Skrevet

akkurat lik deg... og du ogjeg er nok ikke de eneste, jeg kan ha en liten prikk som kan bli ett stort arr... er helt plokkoman rett og slett... ja det hadde vært greit å kutte ut den vanen.

Skrevet

dytter litt jeg!

Skrevet

kanskje noen som er på nett nå som har noen gode tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...