Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Henta den ut i går-den fra 0-6 mnd, og ble overraska over hvor mye som faktisk var i den!! To aventsmokker, en 125 ml aventflaske, seks pampers newborn bleier, toalettmappe (rosa-passa jo supert:)) med prøveflaske på baby bedtime bath + ammeinnlegg, gravidbok (hm, litt i seneste laget da..), våtservietter (sånn normalpakke, ikke prøvepakke!!), Libresse nattbind, prøve på blenda vaskepulver og skyllemiddel. Det skulle vært med en avent melkepulverdispenser, men den var ikke med. Det lå med et beklagelsesbrev da, og beskjed om at send en mail med navn, adresse og ref. nr, så får jeg den i posten: Mailen ble sendt i veg tvert:) Nå skal jeg finne siden med apotekpakka, noen som har hentet en sånn? hva er oppi den?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 oi, det var mye gøy =) hva som er i apotepakken kommer ann på apoteket hørte jeg =) men jeg fikk med en firstprice leke en barnebok om fjes, noen bleier, baby olje, smokk, tannpasta, neutral såpe til bad, og noen brosjyrer
Tonjuz Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Enig.. Den pakken er Super.. Og 6-12 mnd pakken er like bra:) Bare å glede seg til den..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 ja rimipakkene er kjempebra! Jeg har hentet begge 2, og 6-12 mnd pakka er veldig bra også!! Apotekpakken syns jeg var litt skuffende, gøy med alt som er gratis selvfølgelig, men det er ikke SÅ mye gøy oppi.. Husker ikke hva som var i min, bortsett fra en leke og bleier, siden det er et år siden jeg hentet den..
flypapir Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Også kan du vel hente deg en gratis bleiebøtte på en reflex butikk mener jeg å ha hørt!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 jaaa, det er en super bleiebøtte
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 Alt som er gratis er gøy ja:) og for oss med litt stram økonomi er det ekstra gøy:D hehe. Var fornøyd med liberopakken også, men rimipakken var mer..hmm.."brukervennlig" i mangel av et bedre ord:)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2008 Hvor finner jeg bekreftelse for å hente bleiebøtta da? Uff, høres jo skikkelig gjerrig ut her jeg da:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 haha, da er jeg også gjerrig Du kan stikke innom på reflex og spørre, de har skjema som du må fylle ut der. Men du kan også registrere deg på reflex.no, og printe ut arket der, og ta med i butikken. Vær obs på at du må vise legitimasjon når du henter bøtta http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå