Stratos med 3 barn Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Åhhh kjenner jeg koker her jeg sitter! Etter to tette svangerskapog fødsler har jeg NESTEN vært borte fra jobben i 2 år. I den perioden har de gitt jobben min til en annen og pga ullen juridisk kontrakt viser det seg at jeg egentlig ikke er ansatt til det jeg jobber med, så jeg har ikke rett på min stilling.Jeg sier det er greit, jeg skal gjøre noe annet når de er tilbake, men at de kanskje kan påskjønne dette økonomisk, da jeg synes de har handlet på en svært ufin måte. De kunne informert meg selv blant annet, dette fikk jeg vite på "ryktebørsen". Noen økonomisk kompensasjon blir bare avvist (de gidder ikke søke en gang - ja jobber i staten) og i det hele tatt oppfører de seg på en veldig arrogant og lite hyggelig måte! Åhhhh så sinna jeg er for at jeg i alle år bare har jobba og jobba. Det er faktisk TRE stykker som har tatt over jobben min! Om jeg hadde mye å gjøre - JA! Nå vet jeg det at den jobben de skal sette meg til har ligget brakk i 2 år, så de bare må ha folk dit! Masse å gjøre og rydde opp i.I tillegg driver vi med litt sære ting og jeg kan jo dette, så jeg har jo en fordel, men dog.... Hva ville du gjort? Kjenner jeg er skikkelig motivert til å begynne å jobbe igjen! Mest lyst til å fise i døra dems å si jeg har bedre ting å ta meg til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå