Gå til innhold

Ikm til helgen noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg følge "gammel" syklus på presis 28 dager så har jeg på fredag, men sist kom tr en dag for sent så da har jeg vel på lørdag nå tenker jeg. Hadde sist pp den 2. kjemiske på rad...Fikk svaaak strek på cb et par dager før ikm begge pp, men tr kom likevel. Hadde mye symptomer begge disse gangene. Denne pp har vi tatt det heller rolig pga har skjedd en del ting som har tatt fokus bort fra prøvingen, men så plutselig nærmer det seg jo ikm og da er nervene i helspenn igjen. Hadde bare sex to ganger rundt ikm så jeg er skeptisk til om det har klaffet nå, ingen symptomer bortsett fra ømme pupper, men det har jeg alltid mellom el og ikm. Men så har jeg fått sånne hvite nupper på brystvortene, kjenner igjen det fra førstemann og mener det ikke er noe pms symptom for meg, og så er jeg såå trøtt og vil bare sove om dagen. Men...skal IKKE teste før tidligst søndag denne gangen har jeg bestemt meg for. Flere som har ikm i helgen? Kjenner dere noe som helst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Globox:)

Jeg har ikm kommende fredag.. Vi hadde sex omtrent annenhver dag fra dag 10 så håper virkelig at det har klaffet. Har ingen spesielle symptomer bortsett fra ømme bryster jeg og. Faktisk så har de vært mer øm denne mnd enn de pleier så jeg vet ikke om det kanskje er noe.. ;) Tenkte jeg skulle være flink å drøye testingen så lenge som mulig. Har pussig nok alltid fått tr den siste datoen i mnd.. uavhengig om det er 30 eller 31 dg de mnd.. er ikke det rart??? Så tenkte at jeg skulle holde ut til over helgen med å teste. Krysser altsom er for at ting er i boks nå:D

Vi får holde hverandre litt oppdatert da:)

Lykke til*

Skrevet

Da må vi krysse alt vi har for at det har klaffet for oss begge =) Veldig spennende altså, blir helt tussete av å tenke på det. Har en fra før og han satt på første forsøk, hadde ingen symptomer før ikm den gangen men en anelse bare som gjorde at jeg tok en test. Hadde en sa i '06 og da hadde jeg heller ingen symptomer før ikm som jeg kan huske. Veldig rart med denne syklusen din da, hehe.. Etter de svaaake testene jeg hadde de to forrige pp har jeg fått nok av tidlig testing, enten kommer tr eller ikke, og hvis hun holder seg borte så vet jeg jo hva det er.. så gjenstår det jo å se nærmere helgen da om jeg fremdeles har slik stålkontroll...har dere forsøkt lenge da?

Skrevet

Hei jenter:o) Jeg har også ikm til helga, lørdag nærmere bestemt... Ingen særlig symåtomer her. Denne syklusen har jeg tatt akupunktur og håper at det gjør susen:o) Veldig spennende! Vi er i 11 pp og begynner å bli veldig utålmodige!!! Om sønda'n kom det litt friskt blod på pappiret da jeg var på do og jeg håper at dette var en festeblødning! -Ikke hatt noe mer etterpå heller... Spennende dette jenter! Lykke til og jeg håper vi sees i juli-forumet!!!!!

Lykkeklemmer!

Skrevet

Jepp! På lørdag!

Sliter hver morgen med å ikke teste...skal klare å vente til fredag, men da vet jeg ikke om jeg klarer mer :) Sååå spent!

Skrevet

Her ble vi jo en liten gjeng med ikm omtrent samtidig, så spennende =) Jeg kjenner ingen ting særlig fortsatt, de ømme puppene med disse nuppene, og har hatt bittlitt svake mensmurringer i dag, men jeg må kjenne etter for å merke det. Er egentlig godt at det er lite symptomer nå også synes jeg, får på en måte bekreftet for meg selv at det faktisk var kjemisk de to siste pp, hadde så masse symptomer og har opplevd at pms-symptomene plutselig endrer seg før, men det er ganske klart for meg nå at vi i hvertfall klarte å befrukte et egg disse to pp, siden disse symptomene tydeligvis ikke er blitt noen varig pms-greie for meg.

Høres jo lovende ut for deg da blir vi 3? ! Har hørt at akupunktur skal være bra, men ingen erfaringer selv ift det. Uansett høres det ut som du kan ha hatt festeblødning ja, spennende altså =)

Har det som deg poca4...Har en test i skapet her som brenner opp snart tror jeg, men det er en type (first response) som jeg har hørt at trenger hcg på 100 for å slå ut så den vet jeg ikke om det er noe vits å ta en gang, får prøve å holde ut...Husker jeg ble spådd inne på spå/ horoskop av en og hun så juni/ juli på meg med ei jente!! Det hadde jo vært utrolig bra om det stemmer! *drømme drømme*

Vi får holde hverandre oppdatert, håper å se oss alle inne i juli-klubben over helgen!!!

Skrevet

Heia ..

Jeg har oxå ikm på fredag .. Blir spendene dette! Klør etter og teste,men d er vel litt tidlig nå??

Skrevet

Hei =) Jeg har litt trua på at hvis det virkelig har klaffet så vil en test slå ut et par dager før ikm med morgenurin, men jeg har jo lest en del her og det er jo ofte har jeg inntrykk av at mange tester neg før ikm og positivt på / etter ikm også, så ikke lett det der altså. Jeg klarte ikke å vente de to siste pp og fikk svaaaaake streker på vanlig cb, fikk litt håp for så å få mensen på ikm likevel, så jeg skal ikke teste tidlig mer (tror jeg da :P)....Med førstemann, og den andre gangen jeg mistet fikk jeg sterk positiv test på ikm, så jeg ser liksom for meg at en faktisk graviditet ville slått ut et par dager før. Uff ser jeg skriver sååå langt her, men...det er i alle fall mine erfaringer....Blir noen nervepirrende dager dette her...Lykke til =)

Skrevet

Har vel litt med hcg og gjøre kansje,at noen er litt treigere enn andre.

Har vel ikm til ferdag, og CB testene skal vel slå ut trodde jeg ..

Er spendene dette jah ..

Skrevet

Har liksom ingen symtomer heller .. bare veldig,veldig merkerte blodårer på puppene og ømme ..

Skrevet

Hvordan går det med dere? Kjenner dere noe mer? Jeg har hatt to ganger mini mini blod på papiret i dag, og bittelitt småstikk helt nederst i magen, puppene er ømme og svulmer, men det er jo vanlig pms for min del, bortsett fra disse nuppene på brystvortene som får meg til å undre. Har også veldig synlige blodårer på puppene/ brystvortene som deg AngelWichBaby, med førstemann og sa'en jeg hadde var det helt klart et gravid-symptom, men nå har det liksom vært der litt hele tiden etter disse to andre mnd mine så jeg aner ikke lenger... Blir i alle fall laaange dager frem til helgen dette her...

Skrevet

Hei hei!!

Ser det er litt utålmodighet ute og går.. og det forstår jeg godt. Men har bestemt meg for å ikke gjøre noe med det før over helgen! SKAL være sterk nå..hehe

Har fortsatt ingen flere symptomer, men har kjent litt forbigående murring nederst i magen for noen dager siden. Ellers er puppene VELDIG vonde og det føles ut som de er litt hovne.. Kan jo være innbilning. Man har jo en tendens til å "finne" på litt oppe i hodet når man er litt stressa på å få det til:) Nå er det snart en dag mindre.. ååååhhhh jeg er så spent at jeg nesten ikke klarer å tenke på noe annet.

Fikk forresten suuuper julestemning i dag når snøen bøttet ned.. utrolig koselig:))fikk utrolig lyst til å bake pepperkaker og lage julekalender :) Kanskje det får tankene over på noe annet enn baby planlegging.

Noen andre som har merket noe spesielt?

Skrevet

Jeg har jo så mangen posetive tester,men de blir posetive så sent, etter de 10 min er for sent og lese av svaret ..Har tatt 8tester,alle viser skygge streker.Kan de testene bli "posetive" når urinen tørker?? Er det ikke ånt at når de er negative,så er de det?? Skal vel ikke komme skygge streker da??

Skrevet

Men sååå spennende for deg da AngelWichBaby!! Tror jeg ville spurtet til nærmeste apotek å kjøpt en cb digital, der står det jo svart på hvitt gravid eller ikke gravid. Men uansett det skal vel ikke være mulig at så inmari mange tester slår ut positivt (selv etter 10 min) hvis man ikke er gravid? Jeg fikk vel det man kan kalle for skyggestreker de to forrige pp, symptomer i bøttevis og svake svake streker på cb, måtte stå i riktig lys for å se dem, men når disse testene tørket kunne man helt fint se streken. Så hadde jeg ikke stirret så innmari på dem med en gang så hadde de i mine øyne blitt positive etter 30 min, jeg så jo streken hele tiden, de ble bare tydeligere etter en stund. Så løp og kjøp og Lykke til!!! Krysser fingrene for deg altså!

For min del skjer det ikke noe, kjenner litt murring innimellom, veldig trøtt og puppene strutter, ellers ingen ting. Har vel egentlig en litt dårlig følelse, men er optimistisk likevel da. Fikk litt julestemning i går jeg også LEB-jenta, kjempekos for barna også da. Gleder meg til jul =)

Skrevet

Hei hei!

Jeg må si jeg har heller ikke den gode følelsen lenger. Ikke sånn som for noen dager siden. De eneste symptomene jeg har nå er at jeg fryser mye mer, og at jeg er mer trøtt...( men så er det mørkt og kaldt ute også da..;) )

Men men, vi får se da!! :) Er sååååå glad for at det er fredag i morgen!!!! :) Helg helg helg!!:)

Skrevet

jeg fikk svar fra apoteket at de skulle ringe cb og høre,og så ringe meg opp men har ikke hørt noe så rekner ikke med og høre oe heller ..

Tok med morgen urinen i dag m first signal men den var negativ .. innbiller meg cb er en bedre test,så venter til mandag og tester m cb ..

Skrevet

Hei jeg har også ikm idag, eller egentlig i går, men den kan komme ca 2 dager pluss/minus. Er første pp for oss og jeg er veldig spent. Har ømme pupper (men det har jeg jo som regel før ikm) er litt slapp og rar i kroppen, litt småkvalm og svimmel. Men kanskje dette er bare psykisk:O) Tør ikke å teste før etter helga, men kjenner murringer i ryggen og magen, så tr er nok på vei... huff trodde ikke jeg skulle bli så nervøs siden vi bare hadde tenkt å ta d som det kom og ikke tenke så mye på det:::

Jaja lykke til til alle dere andre, håper det klaffer for oss alle:O)

Skrevet

jaja, mensen kom i går her i gården...blæææ...disse pp så har mannen her i huset vært litt usikker, vinglet fælt fordi han har vært litt nærvøs tror jeg, så vi har liksom hatt litt sånn halvveis pp, men nå fikk søstern hans en liten jente for et par uker siden og nå er han helt klar (det er noe med de søte små nyfødte ikke sant :P), så da satser vi på at det klaffer neste pp og at vi får en augustbebis =) Skal vi da si at vi er i pp 1 eller i pp 1 3/4 pp?? Hehe, nei det blir vel fire pp selv om disse andre har vært litt halvhjerta fra hans side (bestemte seg plutselig for å hoppe av i svingen osv...)

AngelWichBaby: kjøp deg en cb digital, da får du svaret svart på hvitt med en gang! Må bare si at med mine to kjemiske fikk jeg også veldig svake streker på cb, tok first signal som var blendahvit s forvirringen var komplett med alle de symptomene, så jeg skjønner deg godt altså. Man kan jo bli gal av mindre =P Håper det klaffer for dere andre da, ellers så slår vi vel følge i neste pp og krysser fingrene for augustbarn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...