Gå til innhold

Hjelp meg med farsdagsgave....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt grønn på dette... Hvor mye kjøper dere for? Vi tenkte en sånn rundt 100-200 kr... Forslag?

Takker så mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter selv med dette. Har tenkt på krus fra babydesign.no. Kan få krus med verdens kuleste pappa, verdens sterkeste pappa osv, men begynner vel å bli knapp tid til å bestille nå...

Skrevet

Jeg har bestilt en sånn bagasjelapp med bilde av ungene på til pappan her i huset. Kostet vel 79 eller noe sånt.

Skrevet

Jeg synes det er en uting å bruke penger på farsdagsgaver, men det er vel fordi jeg synes det bare blir nok en dag for handelstanden:)

Blomster liker jeg å få og gi.

Vi lager kort, har frukost på senga og lager muffins til kaffien/eller kake. Barna har med seg noe hjem fra bhg, som ikke blir kalla farsdagsgave. Den kommer jo rett før, men det er jo ikke alle som har en far.

Skulle jeg bruke penger på en gave hadde vi vel kjøpt en familiefilm som vi kunne se sammen. Pippi filmene er jo på salg nå til 80,-

Skrevet

Har sett noen har lagd et bilde (mange små bilder av snuppa på), som jeg tenkte han kunne ha på jobben :) Det tror jeg ville vært litt koselig å få :)

Også lurte jeg på å kjøpe en morsom matboks til han :) Får ikke med bilde av snuppa eller noe da, men bare for gøy:)

Så kan jeg jo også bake noe, for han har ønsket seg gulrotkake eller snickerskake i lang tid nå!

Skrevet

Er helt enig i det ja, så vil helst gi noe litt symbolsk noe, men kan godt bruke rundt 100 kr f.eks. Det har jeg god samvittighet til! :) Tenkte også blomster, men vet ikke helt. Jeg skal nemlig studere i helgen, og har ikke bil, så kommer til å slite litt rundt på sykkel, og det er jo litt gøy at ting er litt hemmelig også... :)

Filmen var en god ide, men snuppa vår er bare 5 mnd, så føler jeg kan bruke den ideen litt seinere :)

Skrevet

At man skal gi gaver på mor og farsdag er det handelsstanden som har funnet på! Før var det kort og kake som gjaldt denne dagen. Og sånn har vi det her i huset. Hjemmelaget kort, kake og frokost på senga:)

Skrevet

Til bursdagen sin hvert år får mannen min nye barnebilder i skryterammen sin på jobben. Burde vel egentlig sørge for at han får den til farsdagen i stedet, men men...

Det er i hvert fall den rammen her han har:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90036207

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...