liten gutt & spire Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Heisann, Skal ha utdrikkingslag for ei venninne, og tenkte å ha en deilig spa dag. Vi skal inn til Oslo, men siden jeg ikke bor der, så har jeg ikke oversikt over tilbudet eller hva som er bra/dårlig, dyrt/rimelig. Skulle gjerne hatt et sted som ikke var ALT for dyrt, og som har basseng/ boblebad el. tilgjengelig, slik at de som venter kan sitte der å kose seg. Noen tips ?
termin i september Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hei, et tips er Dragonfly i Arbinsgate (Vika). Har ikke vært der selv, men har mange venninner som har arrangert utdr.lag der og er meget fornøyd med service, pris og lokaler. Sjekk ut http://www.dragonfly.no/
Snøfnugg75 Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Dragonfly er bra, ja! Holmen Fjord Hotell er også supert - med basseng. Vestkantbadet er heller ikkje så verst.
halloween-termin :) Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har vært på Dragonfly - kjempedeilig! Anbefales
liten gutt & spire Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Tusen takk for tips! Dragonfly så skikkelig kul ut! ..og Asker fjordhotell veldig deilig... Skal spørre om pris på begge, så får jeg se. Takk for tips!
halloween-termin :) Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ja - jeg må si at jeg likte det helhetlige konseptet på Dragonfly... veldig stemningsfullt og fint. Jeg ønsker meg en dag der etter fødsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå