Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Akkurat i dette øyeblikk blir hun lagt på bordet på Ullevål sykehus for å ta bort det ene brystet. For snart 7 år siden mistet jeg pappa i hjerteinfarkt og jeg er definitivt ikke klar for kreftsykdom hos mamma. Håper de får bort alt! Akkurat nå føler jeg meg som en liten drittunge som trenger en varm armkrok hvor jeg kan slappe av litt. Bare bittelitt...
Pappalille Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Usj! Stakkars deg=/ Er så glad jeg ikke har måttet kjenne hvordan noe slikt føles. Alle blir "drittunger" når vi er redd for hva som kan skje med foreldrene våre. Det er jo mamma og pappa! Sender deg noen varme tanker og ønsker om at alt går bra .
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Huff, stakkars deg! Har heldigvis friske foreldre, men de begynner jo å nærme seg pensjonistalder, så man vet jo aldri hvor lenge man får beholde dem. Håper at alt går bra med moren din, krysser fingrene for at alt blir fjernet under operasjonen. Trøsteklem fra meg også
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Da var det noen timer siden hun var ferdig etter inngrepet og hun er nå hjemme igjen. Nå er det bare å nyte livet så godt vi kan. Tusen takk for svar, det varmet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå