Baby<3 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 skal jeg gå over i 2 trimester nå da? =) deilig å ha kommet seg hit, lykke til alle andre som er her, tiden går sååå fort.
mai^prinsessa Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 dette lurer jeg også på.. noen plasser står det at 2.trimester ikke er før 3+3 eller noe i den dur, mens for meg blir det i uke 12 når jeg regner på det.. men ikke vet jeg:P
Mammarama=) Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulere med ferdig fullført 1. trimester, lykketil videre på ferden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå