Endelig mor til 2 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hadde legetime i dag, er i uke 38 nå. Der fant legen ut at jeg hadde +2 protein i urinen og sendte meg rett på sykehuset for sjekk. de syntes ikke det var noe og bekymre seg over, men ble lagt på registrering. etter en halvtime kommer hun inn igjen og sier at babyen har det fint. så ser hun på meg og sier, men du kjenner ikke noe i magen eller ryggen da? Njjaaa sier jeg kjenner litt nedpress å sånn men. Ja for på registreringen ser det ut som du har rier hver 4 min skjønner du. ooooii tenker jeg, kansje det skjer noe her... men i og med at du ikke kjenner det er det nok bare kynnere, kjeeeedelig. hun sjekket meg og jeg var ikke moden ååååhhh dårlig gjodt synes jeg... Men kan jeg forvente at det snart kommer i gang her eller??? Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Når jeg kom hjem så jeg at det var litt blod i trusa og ble litt på papiret... hhhmmmmm SPENT..
Feliz31 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 spennende, da skjer det nok noe snart, babyen skal jo ut om kort tid uansett. Har ingen erfarigner selv vedr dette..mentenker at du er spent!! Lykke til med fødselen uansett når den skjer...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Den blødningen virker som et tegn på at livmorhalsen din modnes Lykke til, er nok snart igang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå