Endelig mor til 2 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hadde legetime i dag, er i uke 38 nå. Der fant legen ut at jeg hadde +2 protein i urinen og sendte meg rett på sykehuset for sjekk. de syntes ikke det var noe og bekymre seg over, men ble lagt på registrering. etter en halvtime kommer hun inn igjen og sier at babyen har det fint. så ser hun på meg og sier, men du kjenner ikke noe i magen eller ryggen da? Njjaaa sier jeg kjenner litt nedpress å sånn men. Ja for på registreringen ser det ut som du har rier hver 4 min skjønner du. ooooii tenker jeg, kansje det skjer noe her... men i og med at du ikke kjenner det er det nok bare kynnere, kjeeeedelig. hun sjekket meg og jeg var ikke moden ååååhhh dårlig gjodt synes jeg... Men kan jeg forvente at det snart kommer i gang her eller??? Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Når jeg kom hjem så jeg at det var litt blod i trusa og ble litt på papiret... hhhmmmmm SPENT..
Nikkan Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Sikkert spennende ja ) Ha mye sex du, om du orker da. Sæden hjelper til med modningen og den har faktisk satt i gang mine 2 fødsler, så det er et godt tips ) Lykke til!!
Endelig mor til 2 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for det nikkan, kjenner en forskjell på maserier/kynnere og vanlige rier da? magen strammer noe syyykt her nå.
morx3 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Det blodet du fikk kan være tegningsblødning som betyr at mormunnen begynner å åpne seg. hvis disse sammentrekkningene dine blir mer smertefulle etterhvert bør du ringe føden. Virker som om noe er på gang her altså!!!! Lykke til!
Endelig mor til 2 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Tror den blødningen bare var et resultat av at jordmora "rota" oppi der, har ikke skjedd så mye mer her :/ men nå har jeg spist ster pizza og skal prøve og ha sex i kveld...hehe bekkenet får bære eller briste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå