Gå til innhold

hvor raskt ble dere gravid etter hormonspiral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det kortere tid andre gang enn første gang?? brukte dere hormonspiral mellom barna??

Jeg gikk på pilla i 5år og brukte 1 1/2år før jeg ble gravid, og nå har jeg tatt ut hormonspiral og lurer på om det har tenkt å ta liiike lang tid:S

Det er ikke no feil på noen av oss;) har vært til sjekk i og med at det tok litt tid forrige gang;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en mensetter fjernet spiral..De andre gangene har jeg brukt pillen og blitt gravid på 1 og 2 pp.Hadde da brukt pilla i 8 år før nr 1 og minipilla (Cerasette) i 10 mnd med nr 2.

Skrevet

ingen fler som har brukt spiral da???

Skrevet

Hei,

tok ut spiralen i januar i år. Fikk regelmessig mens med en gang. Ble gravid på første forsøk nå i september.

Skrevet

du har gått uten beskyttelse å hatt regelmessig sex etter du tok den ut i januar og ikke blitt gravid?? (ikke det at jeg har noe med det å gjøre) men så prøvde dere nå i september da, så satt det??

gratulerer så mye da!!

og masse masse lykke til;)

Skrevet

Jeg tok ut spiralen i januar og traff på første forsøk nå i september.

Selvfølgelig har jeg/vi brukt annen beskyttelse i mellomtiden, men ikke av hormonell art. ;)

Skrevet

Første gang fikk jeg ikke igjen mensen før jeg ble gravid,

andre gang gikk det 6 måneder før jeg ble gravid( gikk på p.pilla begge gangene)

Nå, tredje gang; fikk jeg hormonspiral fjernet helt i slutten av august og testen positivt nøyaktig to måneder etterpå :)

Skrevet

tok ut spiralen 1 sep. testen viste positiv 1okt:)

Skrevet

Jeg tok ut hormonspiral i januar. Gynekologen sa det ikke skulle ha noen innvirkning etter en uke eller to, eller ikke i det hele tatt. Jeg ble imidlertid ikke gravid før ca 5 måneder senere.

Skrevet

Men det holder jo også med å bomme litt på eggløsningen hvis man ikke har sex hver eller annenhver dag :)

Skrevet

Hei.

Jeg ble gravid å første forsøk da jeg sluttet me p-piller i 2004.

Har hatt hormonspiral siden jenta mi ble født tidlig i 2005. Ble gravid nå i september, 4 mnd etter jeg tok den ut. Fikk litt sykluskrøll etter fjerning av spiralen.

"Hekket" foresten ikke akkurat annenhver dag heller ;-)

Skrevet

Hei.

Jeg tok ut hormonspiralen i slutten av juni, og nå i sept. ble jeg gravid.

Tror ikke det skal "henge igjen" i kroppen, det handler vel mest om hvor heldig man er på å treffe eggløsning..

Vi syns iallefall det gikk fort. Hadde forberedt meg på at det skulle gå lengre tid..

Men ikke noe imot det!!! :))

Skrevet

jeg tok ut hormonspiral 21 august , etter da å hatt den i 2,5 år...Ble gravid på eggløsning 8 sept!!

Skrevet

men om man tar eggløsningstester og man hopper i køys samme dagen den slår ut og dagen etterpå, hva er da sjansen for IKKE å bli gravid??

da ligger jo alt til rette liksom;)

Skrevet

he-he-he, pumpkin, prinsesse05+spira ;D;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...