Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Lurer på å kjøpe den til snuppa, for den kom jo best ut i test, men er det noen her som har erfaringer med den? De beste rådene kommer jo fra de som bruker dem...
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Eldste har brukt den de siste årene. Sikkert 3år tilbake. Vi har god erfaring!! Er flere på skolen hennes som bruker de å. Vi har brukt andre merker samtidig. Både fra H&M og KappAhl bla. Merker ikke så mye forskjell tror jeg. Bortsett fra at den fra coopen er hel dress, mens de andre er bukse og jakke. Hun har en tendens til åp ty til dressen selv!! Er vell bare når vi drar på helgetur vi tar med buksa i tillegg til at hun bruker jakka for å få mindre å pakke med oss. I dag lette hun selv frem dressen fra i fjor for å ha på seg! Synes det sier mest jeg da. Hun er 8år.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke den, kjøpte barnehagesettet med fleecebukse, fleecegenser og dress fra europris jeg. Er knallfornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå