Vannmann35 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg får vondt i magen når jeg nyser, og når jeg går på do... Da stikker det liksom i magen, litt som når man har sting/hold - litt au egentlig... Det er vel helt normalt, er det ikke? Så mange tanker man gjør seg..
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 hei!! joda.. dette er helt normalt har jeg blitt fortalt av både jordmor og lege... jeg hadde det sånn med mitt første barn.. og har det sånn nå.. gjerne hver gang jeg reisr meg opp fra sofaen også.. da stikker det nedi magen.. eller det er livmora som strekker seg ut.. eller noe sånt.. er ikke helt sikker. men det er i værtfall helt normalt!!!
shot Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har det også sånn. Når jeg nyser, reiser meg fort o.l. Da stikker det i underlivet. Nesten som kraftige menssmerter. De sier det er normalt
Lene_Mor_ Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Så greit å se at det ikke bare er meg, stikkinger i eggstokkene kjennes det ut som, når jeg nyser eller er på do:)
Nonsense Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde i en liten periode angst for graviditet utenfor livmora pga stikking i siden når jeg nøys o.l. Så mye rart man plutselig bekymrer seg for
Vannmann35 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Er første gang jeg er gravid, så alt er nytt... Godt at det ikke bare var meg :-)
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Hadde dette jeg også, i mitt tilfelle skyldtes det vann i eggstokkene. (noe som er helt normalt og ufarlig i begynnelsen av graviditet) Var på UL pga smertene i uke 6+4 er nå 10+4 og de smertene er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå