Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hmmmm hadde el for +- 1 uke siden....det vil si: har ikke fått positive el-tester men har funnet ut at man kan klare å ha el mellom to tester selv om man tester hver dag....så da håper jeg selvsagt at el har vært :-) Men når jeg var på toalettet i sted så var det (sorry detaljene) bittelitt brun utflod...ingenting i trusa.... Noen som vet hvordan festeblødning utarter seg og når det pleier å skje? Uff....føler på meg at det ikke blir noe denne pp men så kommer dette da og plutselig begynner man å håpe litt....ikke bare bare hehe
SAhåpefull Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 det utarter seg litt forskjellig fra person til person. noen får litt rosa utflod, andre får litt brunaktig utflod. noen får kun litt på papiret en gang, mens andre kan ha det i 3-4 dager. tror den kommer ca en uke etter el.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Nå er det blitt mer friskt blod så da tror jeg Tanta har kommet på besøk 1 uke for tidlig....time will show....jaja...over i 3 pp på meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå