Gå til innhold

Sukketisukk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon her!!

Jeg orker snart ikke prøve mer... Selv om jeg ikke fokuserer så mye på det, så stiger jo forventningene rundt ikm. Det er så vanvittig kjedelig når det ikke skjer noe her!!

Vil så gjerne være en av de som roper "GRAVID!!"

Kjedelig å sitte på sidelinja og se den ene etter den andre bli kalt ut for å spille... Jeg vil også være med i gamet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje energien din ikke bør gå over til frustrasjon, men heller til en løsning?!

Hva med å kontakte lege (både du og mannen), hva med å finne div. fruktbarehetskur (eggløsningstester osv.), hva med å finne alternative løsninger (adopsjon, medisinske løsninger).

Lykke til!

Skrevet

Det er ikke noe som feiler oss. Tar visst bare tid...

Har et barn fra før, så vi har jo klart det før. Men tok lang nok tid da også.

Prøvetiden skulle jo være herlig, med kos og glede og spenning og forventning. Så blir man bare superdeppa hver mnd! Frister å begynne på prevensjon igjen, så får jeg slappet av en mnd eller to... Men noe inni meg sier at jeg ikke kan la en eneste sjanse gå fra meg...

Skrevet

Jeg forstår ikke den frustrasjonen du føler, har ikke vært der selv og kan ikke sette meg inn i det, men det må være veldig slitsomt =/

Kaster litt babystøv og et lykke til i din retning =)

Skrevet

Tusen takk skal du ha, det varmer mitt hjerte å høre at noen kan si noe til meg annet enn prøv ditt og prøv datt, eller slapp av så sitter den.

Litt medfølelse og en lykkeønskning var visst det som skulle til for å få meg i bedre humør. Merkelig hva ord kan gjøre med en...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...