Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Når jeg finner bilder av pupper på kamera vårt(ikke mine altså) da MÅ begynne å lure litt eller? Vi var på fest sammen på lørdag, men sånn i 11-12tiden ville jeg og ei venninne en tur på byen, sånn pleier det å være for gubben er ikke så glad i å være med på byen, så han ble igjen på festen med avtale om å plukke opp meg med taxien da han skulle hjem.Sånn ble det også. Men vi hadde med kamera på denne festen,så igår tenkte jeg på det å fant fram kamera og kikka igjennom bildene,og helt på slutten(sikkert lenge etter at jeg dro) var det bilder av 2pupper ikke nakene men i bh, men ikke noe fjes men etter at jeg har studert smykke hennes og alle de andre bildene er jeg ganske sikker på hvem disse puppene tilhører.Er ei jente jeg ikke kjenner men uansett så har hun KJOLE på seg på de andre bildene. Hvordan hadde dere reagert på dette? Først tenkte jeg bare jaja han er jo glad i pupper da, og han burde vært smart nok til å skjule/slette slike spor om han hadde gjort noe galt. Og da jeg spurte han om det sa han at det bilde visste han ikke noe om. Men han er også en type som passer veldig godt på tingene sine så jeg tviler på at kamera har ligget på bordet eller lignende så andre kunne brukt det, hadde nok i lomma si.....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Det er ikke første gangen slikt skjer. Og ofte har fylla skylla! Enten så har mannen din tatt bildet, jenta selv eller en annen festdeltager. Det hele skjedde helt sikkert på et lite sekund - og var helt sikkert ganske så uskyldig. Kan du ikke spørre noen andre som var tilstedet om de vet noe? Har selv sett andre som stjele/låner et kamera for å ta slike bilder - og eieren sitter så igjen med et sjokk. Om mannen din sier at han ikke vet noe om dette så må man jo stole på slikt. Men jeg hadde nå kontaktet modellen for bildet og spurt om hun ville ha bildet tilbake:)
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis du ellers ikke har noen grunn til å ikke stole på ham, ville jeg ansett dette som en filleting. Sannsynligvis noe som virka veldig morsomt der og da, og som bare er fyllerøl dagen etter - hvis det da er han som har tatt bildene i det hele tatt. Mannen min var på tur til Russland i forb. med jobb, og la inn haugevis av bilder på pc fra turen. Jeg så aldri noe særlig på dem, fordi de fleste var enten rølpebilder fra utelivet, og jeg kjenner ingen av dem han jobber sammen med - eller bilder av motorer eller båter. Så la han inn en sånn skjermsparer, som plukker ut tilfeldige bilder fra alle albumene på pc'n. Pc'n står på stua, og en kveld ble vi sittende å titte litt på dem mens vi prater. Det ene bildet av lettkledde russiske damer popper opp på skjermen, det er tatt bilder av rumper, pupper og lår på serveringsdamer og tilfeldig forbipasserende. Han ble jo en smule flau, og jeg holdt på flire meg ihjel - det var jo veldig morsomt når det sto på, men i ettertid ble det heller pubertalt, hehe.. mannfolk er bare sånn
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 HI her! Først så tenkte jeg sånn for jeg har egentlig ikke noe grunn til å ikke stole på han............. Men igår viste jeg det til venninna mi hun sa; herregud jeg hadde klikka om det var typa mi osv... Så da ble jeg litt usikker men jeg er jo egentlig mye roligere og sikrere på meg selv og typa mi en det venninna mi er.... Så egentlig tror jeg ikke han har jo gjort noe galt, han hadde jo sex med meg da vi kom hjem og alt var helt normalt. Er nok bare hun venninna mi som fucka opp hodet mitt litt. Menmen kansje greit å få en tankevekker av og til også,jeg har jo aldri sjalu tanker. Er så sikker på meg selv at det ikke pleier å være noe tema, kansje godt å vite at det fins i meg også... hehe
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg og venninna mi tok kamera til en fyr når han gikk på do, tok bilde av kløfta vår og la kamera helt på plass. Er vel ingen som aldri går fra noe når de er på privat fest med venner? Sikkert noen som har hatt det gøy, verre er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå