Silja FullFres McQueen Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Altså, jeg synes det er ganske stilig, men vet ikke helt om det passer på et julebord... Jeg har en hvit kjole. Helt enkel. Gammeldags, sikkert fra sekstitallet eller noe. Går ned til litt ovenfor knærne. Ikke noe utringning, ingen armer, men skuldrene dekkes. (Vanskelig å forklare egentlig...) Så tenkte jeg å ha høye, svarte støvletter til, samt et gyldent sjal. Hva tror dere? Litt for slutty, eller går det?
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det syns jeg ikke... Men jeg ville byttet ut støvlettene med noen andre sko... Du vet, sånne høyhælte sko med bare stropper over føttene... hehe, skjønner du? I brunt eller gyllent eller noe=) Syns ikke støvletter er fint til noe annet enn bukse, jeg...=P
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det skulle da gå fint? Er forøvrig helt uenig med Sauen. Støvletter er utrolig kult til kjole og som regel finere enn "småsko". Ser litt mer trendy ut, synes jeg
MintCondition Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hørtes fint ut, minus støvlettene...SVARTE støvletter til lys kjole er stygt syns jeg. Hadde heller gått for noen nette pensko jeg også, med reim over ankelen, eller slingback!
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, men så synes jeg støvletter er mye finere til denne kjolen enn småsko... Dog jeg har noen som står i stil med sjalet... Jeg får prøve meg frem og se hva som blir best =)
cherry coke Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Hørtes ikke slutty ut. Men dropp støvlettene. Ville gått for noen lekre pumps isteden.
Zitro Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Svarte støvletter til hvit kjole blir ganske heavy i bunnen tror jeg... Hvis jeg på liv og død villle ha støvletter til ville jeg funnet noen i en annen farge og hatt sjal i samme farge..
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg syns også det hørtes rart ut med svarte støvletter og hvit kjole - også gull på toppen liksom... Støvletter er ok i seg selv, men det må være en viss fargeavstemming på antrekket.
Zikosu og William Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 er kjolen litt jackie onassis??sånn du kanskje ville sett i en austin powers film??prøver å se den for meg... hvilket stoff er det??tett eller florlett?? om det er et litt tykt stoff funker det utmerket med støvletter,men ta da heller et sort sjal for å balansere ut skoene...men er alltid bankers med et par stilige pumps...styr ihvertfall unna lette,søte pensko,med mindre du vil fremstå som en tolvåring...
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2008 Ja! Litt sånn stil på kjolen ja! Tykt stoff. Kanskje et sjal i en annen farge ja.. Mhm. =) Takk for tips =)
erteposen + 4 Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Det høres ut som det minst slutty antrekket jeg har sett på julebord:) Ville brukt pene sko til en sånn kjole. Minner om en jeg skal ha på meg, men den er sort. Synes det er litt for mye pupp, lår og bare ermer på julebord. Tyter jo ut overalt når en ser på bilder, og det inkluderer meg selv:)
BettyBoob Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 høres da bra ut skal selv ha på meg kort kort kjole (ikke noe hud vises på overkroppen) og sorte støvletter. kjolen er kongeblå.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 vekk med støvlettene så blir det helt sikkert bra. selvom jeg ikke er noe begeistret for sjal heller!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det er ikke jeg heller.. Vanskelig å holde på plass etterhvert som alkoholen kommer inn... =P Vi får se hva jeg finner på. =) Har hvertfall fått et par idèer herfra nu så =)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 28. oktober 2008 #15 Skrevet 28. oktober 2008 Kjolen hørtes absolutt ikke slutty ut:) Men bytt ut støvelettene med pensko, synes det passer best både til den type kjole og til anledningen. Og vekk med sjalet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå