Gå til innhold

Blir det stygt med brun stelleveske til rød vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en rød tfk (med sorte sømmer), å bestilTe en sort allerhand stelleveske. Det var samboern min som hentet pakken, å han rev av alt av lapper og slikt med en gang, FØR vi oppdaget at vi har fått feil farge.

Såå de er jo ikke sikkert vi får returnert den.

Men syns dere det blir stygt med brun veske til den røde vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har anskaffet en pose til vognen kan du jo ha en brun vognpose. Brunt er fint til rød vogn det, men jeg synes den rødfargen tfk har er vanskelig å få noe som helt å matche til...

Skrevet

Brunt passer til det aller meste :) Du trenger jo ikke å gå så langt som å kjøper brun pose, kanskje bare en pynteleke i brunt? Elsker brunt jeg!!!

Skrevet

Har allerde kjøpt vognpose å den er sort...

Men var jo en go idè med en pynteleke i brunt da :) :)

Liker brunt kjempegodt jeg også, men bare lurer på om den står så godt til den røde vognen... Men det blir nok bra! Den er helt, helt mørkebrun.

Får ikke returnert den uansett...å det blir IKKE akutuelt å kjøpe en ny stelleveske til 700 ,- bare for å få den i sort.

Skrevet

Brunt er kjempefint til rødt. Tror ikke akkurat folk legger merke til om den er svart eller brun men skjønner hva du mener.....Kjøp brun lue til ungen så matcher det :)

Skrevet

Brun stelleveske, rød vogn, svarte sømmer...

brun...rød...svart...

ehm ja, d blir stygt

Skrevet

Rød vogn, sort pose og brun stelleveske. I mine øyne blir det litt mye.., men det er jo bare min mening. Hvis du selv synes det er ok så er det jo ikke noe problem. Jeg hadde lagt ut den brune stelleveska for salgt på finn og kjøpt meg en i sort.. :o)

Men som sagt, det som betyr noe er jo hva du synes! :o)

Skrevet

hadde jeg vært deg så hadde jeg solgt posen og kjøpt en brun pose. eller solgt baggen. brun veske og vrun pose lir fint! men ærlig ikke brun, rød og svart.

Skrevet

Enig med de over her altså. Høres litt stilbrudd ut hvis man er opptatt av å matche. Det skulle jo ikke være problem å få byttet den hvis du fortsatt har alle lappene og veska er ubrukt. Hvor har du kjøpt den da? Hvis de har sendt deg feil farge er det jo butikken sin feil så de burde være litt hjelpsomme med bytting da. De fester jo bare lappene på igjen hvis alt er der. Eller du kan bytte posen i en brun hvis du ikke har brukt den så er det problemet løst. Brunt er jo nydelig til rødt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...