Gå til innhold

Gravid eller ikke? Utrolig spent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så påvirket av å lese på denne siden, at nå må jeg nesten skrive et innlegg jeg også.... ;)

Er veldig spent. IKM er i helgen, sånn ca, tror jeg. Jeg kjenner etter tegn hver dag nå. Tror kanskje jeg lider av "innbilt svangerskap"...!

Mener å kjenne at puppene er litt ømme og humøret er helt på felgen. Akkurat som forrige gang. Ellers ingen tegn.

Har tatt en graviditetstest, negativ.

En EL test, svar test-strek, men den skal jo helst være sterkest av de to strekene hvis en er gravid.

Jeg håper bare jeg har testet for tidlig....

På den annen side, passer ikke sååå godt med et nytt barn nå. Ikke har jeg tatt folat og jeg har drukket 1 glass med vin.

Nå er jeg livredd at jeg er gravid med et sykt barn nå.

Ja. ja er vel ikke alene om mine hjertesukk tror jeg...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke være bekymret. Et glass vin skader sjeldent. Tenk på alle de som har drukket uten å vite om at de var gravide... Enkelte jeg kjenner har drukket vin i hele svangerskapet. Det er selvsagt ikke å anbefale, men det ene glasset ditt synes jeg ikke du skal ofre en tanke mer!

Folat er aldri for sent å begynne med. Start i dag du.

Utrolig mange som føder friske barn selv om de aldri har tatt noen vitaminer i svangerskapet.

Jeg hadde skikkelig fyllekule da jeg var gravid, oppdaget graviditeten en uke etterpå. Spiste heller ikke folat før jeg oppdaget det. Fikk likevel en velskapt jente.

Det er så mye fokus på disse tingene, så forstår at folk blir redde. Men det vil nok helst gå bra med de aller fleste likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...