Mor di! Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Det blir 23 mnd. mellom mine, og hadde egentlig trodd vi slapp unna med å kjøpe enda en vogn. Men begynner å lure på om det kunne vært greit å hatt en søskenvogn? Hva tror dere, og hvilke erfaringer har dere?
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Har 21 mnd mellom mine og jeg var avhengig av den i begynnelsen;)
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Det er 17 mnd mellom våre og jeg går fram og tilbake til bhg og en del turer. Så jeg trenger den. men er ikke alle som trenger den.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har 2år mellom mine og ble anbefalt å bare kjøpe et vognbrett. Dette funket ikke for oss, så søskenvogn kom raskt i hus. Vi er mye ute og går ofte turer da. Man må nesten tenke litt gjennom hvordan hverdagene blir fremover.
Candy girrrl Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har 3 på 3 år. Og jeg har brukt søskenvogn til de blir 2,5-3 år. Sluttet å bruke litt før 3 år. Så hvis du ikke er så veldig på farten slipper du. Problemet med en unge på rundt to år er at selv om de kan gå er det ikke alltid de vil gå. Og iallefall ikke der du går hehe.. Men en loffetur i skogen trenger du ikke søskenvogn. Men skal du gå mye i traffikerte strøk, til og fra barnehage o.l kan det være kjekt å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå