Top of the hill Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Denne gangen er det veldig få kjente som skal ha baby samtidig som meg, og jeg tror det fort kan bli litt kjedelig å gå hjemme alene.... Andre som kunne tenkt seg å treffest litt før termin, og gjerne fortsette å treffest med vogner til turer i området etter babyen er kommet? Vet de gjør det i Stavanger, men synes det blir litt langt, siden vi bor helt i utkanten av Sandnes :-)
MammanTilKjetil Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har termin om 14 dager=) Bor også ganske i utkanten, på Figgjo men er ofte i Sandnes.
Top of the hill Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har også termin om 14 dager! Nærmere bestemt 11.11 :-) Jeg bor på Skjæveland, men i området mellom Figgjo, Skjæveland og Sandnes finnes det jo mange kjekke plasser å gå tur :-)
anneeide Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 hei jeg har termin 12.11 jeg bor på gandal. hadde vært kjekt å gå med noen, jeg kjenner ikke så mange denne gangen når jeg går gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå