Lykke Li Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jippi!!! Jeg har vært på UL i dag, er 8+4. Fikk se en liten bamsemums med et hode, to armer, to bein og et hjerte som slo og slo =) Det er like fantastisk hver gang!!! Jeg er så glad så glad =) Skal tilbake 3 desember og se om hun kan fortelle kjønn =) (hvis ikke ungen ligge og gjemmer seg) =)
Ayka 09+13+14 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Så spennende da! Hørtes ut som en kjempeflott opplevelse! Hvorfor var du så tidlig på UL (hvis det er greit at jeg spør?)?
Lykke Li Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 hehe, ja det er klart det er greit du spør om det =) jeg har vært på ul med alle tre i uke 8.....første gang fordi jeg hadde så vondt i magen, men jeg har gått de andre gangene fordi jeg synes det er deilig med en liten "bekreftelse" på at det faktisk er noe der inne =) jeg har ikke time til førstegagskontroll før jeg er 12 uker på vei, jeg kan jo forstå at det ikke er vits før, men jeg synes det er så sent at jeg vil vite det er noe der så fort jeg kan =) det er ikke en henvist time, jeg har bestilt den selv hos en privat jordmor, og bet 500 for timen....synes det er veldig verdt det!! føler meg enda mer gravid nå =) skal som sagt tilbake 3 desember, da er jeg 13,5 uke på vei....før den "vanlige" UL'en cai uke 18. Veldig gøy!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå