bambi på isen Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Snuppa har høy feber, ligger mellom 39.6 og 40.3, ligger stort sett på sofaen å ser på film, sover litt og drikker litt innimellom. Nettene er helt grusomme, hun offer seg og stønner og sukker og maser etter vann hele tiden, forstår jo at hun er slakk, men jeg ønsker meg en hel natt med søvn!!!! Skal til legen med henne nå 11.45, så da får jeg svar på hva som er galt, tror selv at det er halsen eller lungebetennelse. Hun har hatt lungebetennelse 2 ganger siden februar nå, hvis dette er den tredje, er det noe jeg bør spør om å få utreda da?? Hun blir 3 i desember!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Synes jo uansett ikke det er noe å lure på om du skal spørre om utredning, det vil vel være helt naturlig mtp din bekymring og din datters gjentakende helsetilstand. Aner ikke hva det kan være, men du får nok mye informasjon av legen din i dag og du kan spørre h*n om hva som helst! God bedring til dattera di
bambi på isen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2008 Midterste hos oss har astma, han hadde 4 lungebetennelser på 6 mndr, men hun har jo ingen andre likhets trekk med han på det, så jeg vet ikke hva det kan være.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Uff, trasige greier med syke barn. Du må gjøre legen obs på astmaen til midterste da, så legen kan trekke riktige konklusjoner. Jeg vet ingenting om dette ville bare si at det er viktig at du uttrykker din bekymring og det er becdre at hun feks blir testa en gang for mye enn en gang for lite sånn at dere finner ut om hun evt har en diagnose. Jeg ville ikke nølt med å spørre om utredning spesielt med tanke på at du har et annet barn med astma. Lykke til
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Her hadde vi høy feber i 5 dager men det var noe som gikk....flere i barnehagen har hatt det samme...og den var over 40 om spesielt kveld og natt og ja det er veldig slitsomt.
bambi på isen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 Dette er jo litt flaut, nå er jenta feberfri!! Ringte å fikk time idag morges, nå når jeg målte henne så har hun bare 36.3!! Hun fikk paracet i 5 tiden inatt, men den kan vel umulig virke enda, eller?? Hun ligger akkuart på grensa til å få 250 mg, hun er såvidt 12 kilo, så kanskje det gjør at den sitter lenger i??
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Min var feberfri om dagen men feberen kom på ettermidagen, men hadde jo noe feber tidlig på morgenen for da målte jeg jo i forbindelse med barnehage.....
bambi på isen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2008 Har vært hos legen nå, det var halsbetennelse, hun har hatt det noen ganger før, så hvis hun fikk det igjen så skulle hun henvises til øre, nese, hals spesialist. Har gitt henne pencelin nå, men hun spydde opp igjen alt!! Gikk et par minutter fra hun fikk det til hun spydde det opp:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå