Gå til innhold

Hvor åpen er dere med deres mann/samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer synes jeg ikke har noe med å spørre om hvem han snakker med eller får sms fra på tlf. Jeg spør jo ikke av nysgjerrighet, men tenker bare vi kan være åpne på slike ting også. Han mener at jeg snoker og om det er noe som angår meg, så sier han fra. Jeg har ingen problemer med å si hvem jeg snakker eller tekster med...

Er det jeg som er sær her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe jeg luer på spør jeg og forventer svar. Skulle bare mangle er jo gift med fyren =0)

Skrevet

synes vel heller det er han som er litt sær. jeg pleier å fortelle kjæresten hvem jeg får melding av jeg da, og han svarer uten problemer hvis jeg spør når han får mld. er da ikke noe hemmelig det.... skal iallfall ikke være det!

Skrevet

Mannen min og jeg er¨åpne om alt. Det har vi vært i fra dag en.

Skrevet

Sånne ting har vi ingen problemer med å snakke med hverandre om. Det eneste vi ikke forteller hverandre er vel ting vi ikke snakker med noen andre om heller for den del, hehe. Om det er interessant å vite hvem den andre tekster med er en annen sak...

Skrevet

Helt åpen.

Jeg har ingenting å skjule, heldigvis.

Skrevet

ingen av oss spør, men sier det når samtalen er ferdig eller smsen er sendt...vi føler begge det er helt naturlig av en eller annen merkelig grunn :) har ikke hatt det sånn i tidlige forhold..

Skrevet

Det er egentlig sjelden jeg spør, men han har i alle fall aldri nektet å svare hvis jeg har gjort det - og omvendt.

Skrevet

HI, har det akkurat som deg.. synes at når det tikker inn en tekstmelding kl. halv tolv på kvelden etter at vi har lagt oss, så ville det være helt naturlig å si hvem den er fra. Men, det er visst snoking det ja.

Jeg synes ikke du er sær - men mannen min synes nok det.

Skrevet

Kan spørre om hva det skal være og får alltid svar.

Sånn er det om han lurer på noe også (men merkelig nok lurer jeg på mer enn han ;-))

Spør ofte hvem den andre snakket med og hva de "lurte på", og synes ikke det er rart i det heletatt.

Det er vel eg. mer en måte å starte en ny samtale på enn et behov for å vite hvem han snakket med og hva de snakket om ;-)

Så jeg synes mannen din er litt rar, men vi er alle forskjellige.

(Hadde nok syntes det var litt rart om mannen min snakket med noen og ikke ville fortelle meg hvem det var ...)

Skrevet

Jeg har ikke noe stort behov for å spørre hvem han får sms eller tlf fra, med mindre det er en spesiell situasjon, men hadde forventet et ordentlig svar dersom jeg hadde spurt.

På den annen siden, jeg hadde blitt gal dersom mannen min skulle spurt meg hvem jeg tekstet med "hele tiden", ikke fordi jeg har noe som helst å skjule - men fordi det som oftest er totalt trivielle ting som ikke interesserer ham å høre om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...