Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg lurer på om dere i ettertid har fått noen bivirkninger etter å ha hatt spinalbedøvelse? Har fått div. helseplager selv og lurer på om spinalbedøvelsen kan være årsaken. Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Uff - det varleit å høre at du har fått helseplager. Håper dere finner en måte å forbedre dette på. Jeg har hatt spinalbedøvelse i forbindelse med en operasjon og har ikke hatt noen bivirkninger fra denne.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Lagret litt for fort her. Skulle også si at det nok ikke er så usannsynlig at man kan få plager etter en slik bedøvelse om anestesilegen stikker litt feil.Man går jo tross alt inn i ryggsøylen
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 har hatt det to ganger, ingen bivirkninger
*Super*Mamman* Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde en del stikkinger langs ryggraden i et par-tre mnd etter at jeg fikk spinal.. Skikkelig ubehagelig, men det gikk over:)
Musemor med tre søte små Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fikk spinalbedøvelse siden morkaken ikke løsnet og måtte hentes ut. Ingen bivirkninger i etter tid. Tror likevel vi her inne ikke er de beste å spørre.Ta kontakt med en lege ang. problemet. Tror nok du kan få bedre svar der. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har tatt det. Ingen bivirkninger i -ettertid- annet enn at jeg hadde veldig vondt der stikket hadde vært.
Blue Lady Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har hatt spinal 2 ganger og epidural 1 gang eneste "bivirkning" er at det er litt ømt viss jeg presser på området hvor bedøvelsene ble satt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå