Vannmann35 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg pleier vanligvis å trene et par ganger i uka, men etter at jeg ble gravid har jeg rett og slett ikke hatt overskuddet. Følt meg utrolig trøtt og sliten, samt kvalm, bare hatt lyst til å ligge på sofaen... De siste dagen har jeg begynt å føle meg litt bedre, og vurderer å begynne å svømme litt. Det er greit å svømme vel? Hva med badstue? Jeg er i uke 9 nå.
mai^prinsessa Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 svømming er en anbefalt treningsform for gravide.. gjør det selv, og det er utrolig deilig! men jeg tørr ikke trene så hardt som jeg gjorde før, selv om folk sier at det ikke skal skade.. kan ikke tro at badstu skal gjøre noen skade...
Ayka 09+13+14 Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har 4 hunder,så får nok trening med å gå flere turer daglig med dem Kunne tenkt meg å begynt å svømme litt,men vet ikke... Synes disse gåturene hver dag er god nok trim for meg iallefall
trine->mai07 og juni09 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Bør være forsiktig med badstu etterhvert pga oppheting hos foster, hvis du har litt lavt bt bør du iallefall være forsiktig pga bt fall og svimmelhet. svømming er genialt, gjorde det en del sist, og har planer om å svømme nå også
Fraulein Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Kom hjem fra trening for et par timer siden jeg, håper jeg skal klare å trene en del selv om jeg er gravid.... Trente body pump i dag! deilig, selv om jeg var/er rimelig supertrøtt for tiden.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå