Gå til innhold

Uff, høy feber siden natt til søndag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har høy feber, ligger mellom 39.6 og 40.3, ligger stort sett på sofaen å ser på film, sover litt og drikker litt innimellom. Nettene er helt grusomme, hun offer seg og stønner og sukker og maser etter vann hele tiden, forstår jo at hun er slakk, men jeg ønsker meg en hel natt med søvn!!!! Skal til legen med henne nå 11.45, så da får jeg svar på hva som er galt, tror selv at det er halsen eller lungebetennelse. Hun har hatt lungebetennelse 2 ganger siden februar nå, hvis dette er den tredje, er det noe jeg bør spør om å få utreda da?? Hun blir 3 i desember!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heltklart bør du det,, spør legen når du alikevel er der.

Lykke til. Er ikke noe koselig med syke barn.

Skrevet

Det var halsbetennelse, igjen. Legen sa at hvis hun fikk det en gang eller to til, så skulle han henvise henne til øre, nese, hals spesialist. Har gitt henne pencelin nå, men den spydde hun opp igjen, gikk et par minutter fra hun fikk den til hun spydde den opp :-(

Skrevet

Stakkar liten! Får håpe hun får det en gang eller to til så hun kan ta mandlene. Det gjorde gutten vår, og han ble et nytt menneske! Han var da litt over 4 år.

God bedring!

Skrevet

Jenta er ikke bedre idag, hun spyr opp pencelinen hun får, så nå har jeg ringt legen for å få ny pencelin. Håper det går bedre å få i henne den ;-)

Skrevet

Uffda, stakkars lita :( God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...