Gå til innhold

Foreldrepenger!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i Trondheim som har fått enda???

Har alltid fått 23-24,men har ikke fått enda...

Syns de bør ha en fast utbetalingsdato på det,feks sammen med barnetrygda...Noen som er enig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor også i Trondheim.Spørs om det er litt forsinkelser med ting fra nav i trøndelag for jeg trodde jeg fikk kontantstøtte i dag men nei.

Skrevet

har heller ikke fått foreldrepenger, men kontantstøtta kom i dag, pleier å få fp 27

Skrevet

okei...ringte nav isted og hun sa de hadde vært litt sene denne måneden,men at det var sendt ut igår..så vi har det nok iløpet av dagen eller imorra... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...