Zikosu og William Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Noen i Trondheim som har fått enda??? Har alltid fått 23-24,men har ikke fått enda... Syns de bør ha en fast utbetalingsdato på det,feks sammen med barnetrygda...Noen som er enig???
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Bor også i Trondheim.Spørs om det er litt forsinkelser med ting fra nav i trøndelag for jeg trodde jeg fikk kontantstøtte i dag men nei.
Mamman til Mina og Sara Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 har heller ikke fått foreldrepenger, men kontantstøtta kom i dag, pleier å få fp 27
Zikosu og William Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2008 okei...ringte nav isted og hun sa de hadde vært litt sene denne måneden,men at det var sendt ut igår..så vi har det nok iløpet av dagen eller imorra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå