Gå til innhold

Ting som hjelper mot kvalme?? Jeg kreperer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 7 med nr 2 og kvalmen er altfor mye tilstede:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte sånne armbånd mot sjøsyke. Knasket salte kjeks hele dagen og småspiste masse de første ukene. Ellers var det bare å holde ut.... :o(

Skrevet

ja, de har jeg faktisk kjøpt til snuppa som var plaget mot bilsyke en stund så de er tatt i bruk.. fant no saltstenger i skapet.. så får vi håpe det hjelper litt...

Skrevet

Det eneste som funka for meg var Postafen reisesyketabletter. Og jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg prøvde ALT...

Skrevet

men kan man forresten gå med disse armbanda hele dagen?? husker ikke åssen det funker...

Skrevet

Sorry, ingen gode tips.

For meg hjalp det litt med Sea Band og kvalmestillende fått fra legen. Men alt dette sluttet å funke etter et par uker. Så jeg lå dårlig hele tiden.

Helt jævlig, men man må rett og slett bare holde ut...... Det går nok over om noen uker.

Har veldig medfølelse med deg altså!!!!

Skrevet

Samma som "bryllupsnatta" her...

Skrevet

Akkupunktur! Kom deg avgårde i dag.

Skrevet

har sånne armbånd på hvert håndledd med sånn akupunkturpunkt..

og tror kanskje det hjelper liiitt:)

Skrevet

"Big red" -kanel tyggegummi! Helt super effekt. LItt sterk i begynnelsen, og måtte venne meg til smaken.

Gjest thricane
Skrevet

kan ikke gi deg så mye mer enn sympati, har ikke funnet noe som tar knekken på den. er i uke 10 selv, og kvalmen ødelegger både nattesøvnen og humøret.

har sea bands, drikker te, spiser ritz, pastiller, små måltider ofte, alt som lukter er fjernet og lufter konstant, postafen funker ikke for meg...kanskje for deg? HVILE. det er det viktigste, slik at man orker å møte en ny kveld/natt/morgen med kvalme og oppkast. mannen min er fantastisk, han står opp med guttungen, rydder, smører mat/blander saft om jeg trenger det... betyr mye og hjelper veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...