Meg og gutten min :) Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke prøvd så lenge. Er i 4pp nå, venter mens idag og kjenner den er på vei! Blir så fortvilet. Og det værste er at sambo røyker, drikke øl hver fredag og lørdag, spiser ikke grønsaker eller frukt, nekter å ta noe slags vitaminer. Han smaker som regel ikke mat før til middagen klokken hal 5. Drikker bare mye kaffi og røyker på jobben. I helgene står han opp og går ut å røyker, så spiser han chips, sjokolade og drikker brus, og ikke spiser noe ordentlig før til middag, så er det på fylla etterpå. Eg prøver å lage sunne middager å blander grønsakene inni, men da sitter han bare å pirker. Eg har også prøvd å lage 100 forskjellige smoothier, uten hell! Han sier at han lever sånn som han lever og enten kan vi få barn, eller så kan vi det ikke!!!! MANNFOLK!!! Noen andre som har en sånn type mann som er blitt gravid?? Eg lever veldig sunt:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Det første jeg tenker er at dere må tenke gjennom en del ting. 1. Når ett barn kommer til familien er det viktig å tenke på hvordan man selv lever og våre egne holdninger. Feks. kommer mannen din til å drive å pirke i maten å leve så usunnt som han gjør?? hvis han ønsker det så er det faktisk slik at dere lærer barnet deres at det er greit å sitt eå pirke i maten. det er også viktig å holde faste måltider, da er det også viktig at dere deltar som en familie. 2. En annen ting jeg tenker litt på er om mannen din drikker så mye som jeg fikk følelsen av? det er viktig at ett barn vokser opp i en stabil heim. jeg snakker av erfaring når jeg sier at barn blir øddelagt av foreldrenes alkoholforbruk dersom det er stort. 3. jeg synes det virker som han ikke tenker så mye på dere som ett par når han sier at dersom det ikke blir barn så blir det ikke barn. bør dere kanskje få snakket litt sammen. Tilslutt vil jeg si at det virker som du er flink til å gjøre en innsats, det virker som du ønsker å legge ting til rettte for deres framtidige barn, jeg håper at han ommer med etter hvert. Å ikke mis motet. 4pp er ikke lenge, så det er nok sikkert ikke noe galt med dere:)
Nonsense Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hei, valdin! Min personlige mening er at han bør endre endel av vanene sine før dere kan velge å bringe et barn inn i verden. Tenk om han virkelig ikke kommer til å rikke seg en cm når det kommer til livsstilen sin? Vil du virkelig være gravid og ha en baby med de uvanene innprintet i hjemmet? Det trur jeg ikke jeg hadde klart. Men uavhengig av dette, så må du nok prøve litt lengere før du mister motet. Hold hodet kaldt og ta det som det kommer.
Minnie_Moon Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Litt sånn holdning har mannen her også. Men han lever kanskje litt sunnere enn din. Likevel plager røykinga hans meg... Og det at jeg ikke får ham til å ta sink eller noe... Men det er nå de utroligste menn som klarer å lage barn, og det er ennå litt tidlig å frykte at man aldri kommer til å bli gravid selv om det føles sånn. Og må legge til at han var mye mye usunnere før, og det var jeg og. Men vi klarte å lage et barn da, så må vel greie det nå også...
Meg og gutten min :) Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for støtten! Eg vet at når vi en gang får barn så kommer han til å forandre seg... Det var han som kom opp med "ideen" og sa han hadde lyst på en baby, eg har ønsket meg barn lenge, så eg sa at han da måtte sjerpe seg. Han sier han skal sjerpe seg når det nærmer seg fødselen og barnet blir født.. Enn så lenge lever han som en ungdom og eg skal være sjåføren hans i 7 måneder... Og han har ingen tro på at å leve sunt hjelper på å få barn! Han blir syk av vitaminer påstår han...hehe...Håpløst.. Men får bare fortsette å prøve, og eg vet når babyen blir født får det en god oppvekst:)
Minnie_Moon Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, folk forandrer seg jo når de får barn. Det gjorde ihvertfall vi! Selv om det ikke var så bevisst da...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 hei hei:) må si meg enig i de to første innleggene du fkk her....har selv erfart både alkohol og dårlige holdninger i hjemmet både som barn og i forbindelse med far til mitt første barn.... håper han skjerper seg slik du sier han har lovet!!:) du kjenner han best;) kan jeg spørre hvor gammel du er? klem fra meg:)
Meg og gutten min :) Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, han er fullt klar over det og det sier han selv. Men det tar han når den tid kommer...han er veldig rolig og avbalansert, stresser ikke med noe:) eller:( De siste 2 månedene har han bare tatt noen øl 1 lørdagen, etter høyt lesing fra meg om at alkohol dreper sædcellene og hvor skadelig det er. Han er ikke alkoholiker altså. Men sånn er det i vår vennegjeng at alle drikker hver helg og maser på at vi må bli med. Eg drikker heller sjeldent, men eg kan ikke slutte å leve helt under prøvingen, ikke han heller. Han har også sluttet å drikke pepsi max i ukedagene, men eg synes det ikke er nok! Off...er noke meg det ligger på...hehe Han er 25 eg er 23. Så vi er jo fortsatt unge. Men tar det 1 år å bli gravid og 9 måneder i magen så er eg plutselig over 25 år:P Så føler det er passelig å starte nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå