Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Får jeg betalt for ting med visa- kortet mitt selv om det er en annen myntenhet enn NOK?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 jepp, det gjør du. både betale med, og ta ut penger i feks minibank.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis jeg tar ut penger, kommer da de pengene i den myntenheten er i det landet vi er i da?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, og det er faktisk veldig lurt. Bruk visadelen av bankortet så får du den riktige kursen for akkurat når du drar kortet
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe.. Ja, de kommer i den myntenheten. De fleste minibanker har kun den myntenheten som er i det landet. Noen har kanskje andre myntenheter (som i norge kan man i enkelte minibanker ta ut euro), men da må man velge det spesifikt Lykke til på utenlandsturen!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan velger jeg å bruke VISAdelen av kortet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå