blond Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Som regel er vi sammen om bursdagene i familien vår, da tenker jeg på kjernefamilien pluss svigerfamilie. Jeg synes det er koselig å møtes i anledning bursdager, ellers blir det tilfeldig når vi møtes. Viktig å ha noen faste samlingspunkter! Ikke minst for barna.
metaMORfose Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Det er jeg enig i, vi har det sånn her vi også. Kjernefamilien, besteforeldre, tanter og onkler, kusiner og fettere. Det er så koselig å samles!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Vi har det også sånn. Svigerfamilien er ikke så flink å komme, tror ikke de har samme tradisjon for familiesammenkomster. Vi har kun vært innvitert til svigerfamilien i forbindelse med runde dager.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Vi bruker også å samles, når det går an da. Hender seg noen er bortreist o.l. Syns det er kjempetrivelig jeg :-) Hender seg vi baker for hverandre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå