Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Er det for få? Har blitt noen forfall og håper virkelig ikke det blir noe mer forfall nå. Skal feire til fredag da det er halloween. Tror dere det blir noe suksee med at de får et lite gresskar hver og kan skjære ut ansikt i det? Må jo finne på noe. Så kom med forslag til aktiviteter denne dagen.
blond Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Fem høres fint ut, overkommelig. Alle får lekt med hverandre og det blir kanskje ikke så mye mas ut av det? De er vel i det minste laget til å skjære ut et gresskar selv?
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Det må være nok det vel? På femårsdagen min var vi 17!! Å hærregud så vilt det var! Var i påska så ferievenner kom også! Året etter var vi langt mindre ja gitt.....hehe. Du kan jo prøve med gresskar :-) Kan bli litt vanskelig, men om du hjelper dem så går det jo bra :-) Så kan de få det med seg hjem. Husker at vi hadde papirduk på bordet. Og når vi var ferdig med å spise så fikk alle lov å tegne på den. Jeg har den enda :-)
Tokatter_USA Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Det høres skummelt ut å la dem skjære ut ansikt selv. Jeg har nettopp gjort det selv, og det var ikke lett. Det endte med at jeg brukte en liten sag i stedet for kniv, for jeg hadde bedre styring på den. I barnehagen til 4-åringen vår (hun blir 4 om en uke) malte barna ansikter på små gresskar, og i en bursdag forrige helg limte de paljetter på gresskar. Mange muligheter! Vi skal ha selskap neste uke, og skal ha papirduk de kan tegne på etter at de har spist. Ellers har jeg dårlig med idéer selv. Hadde barna vært norske, ville jeg satset på gamle og gode leker som Bro, bro, brille, Bjørnen sover, Tyven, Tyven o. s. v., men jeg tror barna får lite ut av det her! Jeg synes forresten ikke 5 stykker blir for få. Ungene klarer sikkert å sysselsette seg selv også. Vi skal invitere 6 barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå