Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Har så vondt i hodet, og har bare ibux. Kan ikke ta dem siden jeg er gravid. Men så kom jeg på at jeg ryddet i skapet forrige uke, og der lå det en pose med noen piller i. De har ikke hylster, så jeg er usikker på hva det er for noe. tror kanskje jeg fikk dem i forbindelse da jeg fjernet visdomstann. Pillene er runde og kan deles i to. Det står R1 på den ene siden. Håper det er en stor paracet;) Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for svar! Tenkte kanskje det var sånne 600mg, hvis det er det det heter. Kanskje det er Pinex da... med min flaks så er det nok ibux det og, eller noe fortepiller av noe slag:( Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Forte pillene er lyse rosa, så er ikke det heller. Står ikke R1 på Ibux heller.. Pinex er det nok heller ikke.. Mulig det kan være noe antibiotika kanskje? Lukter det nope av dem? Antibiotika lukter ganske sterkt, nesten som kattetiss..
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Lukter ikke noe nei. Merkelig! Kan ikke huske sist jeg fikk antibiotika heller. Kan ikke være det. Jaja, da får jeg bare hive dem rett i søpla! Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Medisiner skal ikke hives i søpla, men leveres på apteket som sender de til destruksjon. Og ja. I og med at du ikke aner hva dette er, er det ikke noe å ta vare på heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå