Gå til innhold

vaksine


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er så veldig i tvil om vi skal vaksinere vår sønn på 3 mnd? vi var på helsestasjonen i går å valgte å ikke gjøre det. har lest maange artikler der det er vist at barn kan få hjerneskade å bli autist om en vaksinerer. på helsestasjonen sier die det er trygt, men det er så mye som peker mot at det ikke er det og. er det noen av dere andre som er i tvil? det er visst masse tungmetaller i vaksinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har selv en gutt på nå snart 4 mnd. Han er blitt vaksinert, og jeg var ikke i tvil. Jeg har jobbet som sykepleier med barn i mange år og har sett barn som har vært alvorlig syke av kikhoste, Hemophilus influensa type B og ikke minst pneumokokk sykdom (et barn døde av dette). Jeg har enda til gode å se barn som sikkert er blitt skadet av vaksine! Dessuten er vaksinene stadig blitt bedre og sikrere i bruk.

Jeg ville ikke kunne leve med det hvis mitt barn ble sykt av noe av det han kunne blitt vaksinert for. Pga mye reising rundt i verden og ikke minst pga foreldre som velger å ikke vaksinere barna sine, er nå sykdommer som så og si var utryddet, kommet tilbake.

Så jeg mener nå at det er kjempeviktig at vi benytter oss av de vaksinene vi har i vaksinasjonsprogrammet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...