Gå til innhold

God morgen alle sammen


Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker dere en fin dag! Hyggelig at flere stikker innom om morgenen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditto, ditto! Her blir jeg sittende mens jeg egentlig jobber som besatt.

Skrevet

Mornings! Stikker innom en snarttur nå, skal snart kjøre snupp i barnehagen og så må jeg ut å kjøpe bursdagsgave til lillekompisen hennes som fyller år i dag. Hadde også tenkt å begynne med kalendergavene. :o)

Skrevet

Jeg er også på jobb, men for en gangs skyld er jeg i forkant av alt som skal gjøres. :))) Har vært på jobb tidlig i det siste, og selv om det nok blir noen timer overtid til sammen, så er det en god måte å gjøre ting på. Dersom jeg er her kl 06, så har jeg to timer i fred og ro før telefonen begynner å kime og folk stikker innom. Nå er klokka 09 og det er fredelig enda. Dermed driver jeg multitasking!

 

En herlig dag!!! En riktig god morgen!!!! :)))))

Skrevet

Du høres ut som en skikkelig friskus, metaMORfose!

Skrevet

Vet ikke det, men jeg prøver å nyte livet som best jeg kan! Dessuten er jeg A-menneske og er tdlig oppe uansett. :))))

Skrevet

Mårn-mårn :-D Håper alle får en kjempedag :-)

 

Her sitter jeg i "Voltaren-rus" pga vond arm/nakke hehe....ganske bra nå da, og vesla sover i vogga :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...