Gå til innhold

Hvilke nick har dere hatt her tidligere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det samme hele tiden jeg, men jeg har skjønt at mange bytter ofte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var Bolla23. Bytta fordi det tross alt er en stund siden jeg var ei bolle.

Skrevet

For maaaaange år siden het jeg "mammaen til Joakim og Mirja" men ettersom det var så mange "mamma" nick endte jeg opp med *musefis* og har hatt det etterpå med unntak av noen små endringer bak det... ;o)

Skrevet

Jeg har bare hatt Yaddaline med diverse vedheng bak.

Skrevet

Kun Silja. Med div tall bakom, men etterhvert som de tallene ble høyere og høyere, har jeg nu byttet.. =P

Skrevet

Djoolia med div. greier bak.

Skrevet

Hette trønder_jenta24 før og før der trønder_jenta23 så var litt lei av og bytte ved vær bursdag ;P hehe

Skrevet

het morogcroft når jeg meldte meg inn, men endret til whitelily for et år siden, nå har jeg spire så da ble det et "etternavn" på også ;)

Skrevet

Alltid vært Alba, men med ulik alder bak, termin og "guttemamma" :o)

Skrevet

Jeg var inntil nylig Joikaboll@_M_LINUS i puppen.

Har hatt flere nick, men det er så mange år siden så jeg husker ikke riktig hva det var.

Startet vel med lillemille i -99

Skrevet

simsala:)

Byttet for et års tid siden.

Skrevet

Erteposen, og et for lenge siden på bim som jeg har glemt. Er jo nesten 5 år siden jeg oppretta bim konto.

Skrevet

Har hatt altfor mange nick...er en rastløs nettsjel, hehe

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Sauen med diverse greier etterpå hele tiden, utenom en kort periode da jeg het Rebel m/soggy bottom baby

Skrevet

IcePop het jeg for 2 år siden og bytta til det jeg har nå etter jeg ikke gadd IcePop mer. ser det er ei annen som kaller seg det her nå..:)

Skrevet

Alltid hatt USAmamma men skal bytte hvis McCain blir president!

Skrevet

jeg har bare hatt dette her. jeg var vel "Dritlei hei hei" på slutten av en graviditet en gang, men det varte ikke lenge :-)

Skrevet

Jeg var groma82....syns det ble så kjedelig. Og nå når det nærmer seg jul så blir jeg litt Gjertrud altså hehe...."Ooooooolaaaaf, æ står oinner ein mistelteeeeeiiin!"

Skrevet

Mamma1gang22august=)

Men med ny spire på vei, og ikke plass til lengre nick, måtte jeg nesten bytte=P

Skrevet

Jeg var Sweet Amber en gang i tiden, og har hatt et par nick jeg ikke husker lenger før jeg fant en jeg likte:)

Skrevet

Alltid hett Fantasiløs (med diverse bak)

Bytta til "fantastisk lykkelig" for en liten stund siden, da det var ei som begynte å kalle seg fantasiløs..

Men har ikke sett personen her noe mer, så har nå bytta tilbake til Fantasiløs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...