blond Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis du kunne velge yrke eller utdannelse på nytt, helt uavhengig av praktiske forhold, ville du valgt det samme igjen?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 ja, tror det, ville kanskje gått omsorgsfag istedefor barne og unggdomsarbeiderfag siden jeg jobber i en PU bolig.
Mille** Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det ville jeg. Hadde vi bodd en annen plass så hadde jeg kanskje vært i gang med jordmorstudiet nå eneste.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Nei! Jeg surra bort tre år på tegning, form og farge. Tenkte ikke langsiktig! Har også tatt skolefritidsped. Men jeg aner jo ikke hva jeg ville valgt istedet da.....hmmmm.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Nei. Jeg gikk barne- og ungdomsarbeiderfag og jobber ikke innen det. Synes det blir litt masse med å jobbe i bhg og så komme hjem til 2 små barn. Jeg jobbet i et bofellesskap der vi bodde før, jeg trivdes veldig godt, men det ble for langt å pendle og jeg sluttet. Kunne jeg valgt igjen hadde jeg gått teknisk byggfag eller noe med kontor.
piano♫ Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, det ville jeg :-). Ville kanskje tatt master i tillegg om jeg hadde bodd et annet sted, men det er ikke noe stort savn, akkurat. Enn du, blond?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg gikk allmenn den tiden jeg gikk videregående - ante ikke hva jeg skulle bli.. Etter det har jeg gjort litt forskjellig, men i 2007 fant jeg ut at jeg ville gå skole igjen, tok hjelpepleier på komprimert løp. Og nå stor trives jeg i jobben. Men kunne ikke tenkt meg å bytte vekk de årene i mellom videregående og nå - opplevd masse, reiset masse osv.
~~DoraDora~~ Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er sykepleier, og ville ikke valgt annerledes ))
Kulå Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Antakelig ikke det samme, men jeg aner ikke hva. Jo forresten, hadde nok blitt baker el konditor
blond Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er fornøyd, ville ikke valgt annerledes i dag. Jeg visste hva jeg gjorde den gangen, men ønsker å ta mer utdannelse etterhvert.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Ville nok blitt det samme som jeg er idag, men hadde hoppet over en liten "omvei" jeg tok for å komme dit. Skulle jeg valgt noe på nytt ville det kanskje blitt patolog.
alvis Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er sykepleier og jeg stortrives. Jeg har aldri angret på at jeg blev sykepleier og jeg stortrives på sykehuset. Men kan godt hende sykehuset blir for travelt og slitsomt etterhvert men sykepleier vil jeg aldri angre på at jeg blev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå