monika 3+1 i magen:) Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 jeg har en jente på 1.5 år, som bader/dusjer hver kveld, det har hun gjort helt siden hun ble født. hender en skjelden gang jeg skipper badet/dusjen om kvelden, visst hun ikke er skitten, men da bader/dusjer hun når hun står opp.. noen som ikke bader ungene sine hver dag? jenta mi spiser og søler (vanskelig å få bort alt med filla liksom) og sånn, og da synes jeg hun må få badet/dusjen sin hver kveld.. da er hun ren og fin igjen.. noen sier de ikke bader/dusjer ungene hver dag, for det er liksom litt stress?? det tar jo bare 3 minutter liksom.. hvor ofte dusjer/bader dere deres barn?
Avokado Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Har en på 2 1/2. Han bader mer eller mindre hver dag, m unntak. Noen ganger faktisk 2 ganger (hopper inn i dusjen til faren og bader da gjerne om kvelden for det.) Er igrunn ikke fordi det er behov hver dag men han selv spør om det. Synes det er en fin rutine før leggetid!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 bada jenta hver kveld til hun var ca 1,5 år.. nå er hun 2,5 og bader 3-4 ganger i uka.. på sommeren bada hun hver dag..var ute hele tida og var ganske møkkete..
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tar det hver tredje dag. Da er det frem med store balja, masse vann og skum og masse kos! Men om mini kommer hjem fra bhg og er møkkete/klinete fra topp til tå så får han seff bad/dusj den kvelden, er ikke så streng på det! Vasker ellers, ved morgen- og kveldsstellet, ansikt, hals og hender med en klut, og snurrebassen og rompa med en annen. Hva bruker dere å vaske med? Her bruker vi bare vann og babyolje på klutene, badesåpe i balja (SebaMed baby).
monika 3+1 i magen:) Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 jeg bruker barneshampo og barnedusjgele fra neutral.. kjøpte de på apoteket. men jeg bruker andre ting også.. så lenge det er milde og fine greier, så kan jeg bruke det!
kleine Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Frem til hun var 3 år dusjet hun vel stort sett hver dag. Nå er hun år og rensligere:) Dusjer kun annenhver dag og ved behov. Hun styrer det litt selv også
Krissy78 Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Vi har en datter på snart to år og hun bader også ca hver dag. Hadde det vært opp til henne så kunne hun badet både morgen og kveld... :-) Det hender at vi dropper det av og til, men da tar vi en skikkelig vask om morgenen.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 dusjer/bader to ganger i uka, vasker håret en gang i uka, eller ved behov. snupp har eksem så huden er best når det ikke er bading hver dag. men vasker ansikt, hals, hender, under armer, rompe med klut morgen og kveld. blir vel til at det blir en dusjing mer når hun blir mer glad i å dusje, er bedre for huden enn å sitte i badbalja
Mrs. Bouquet Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 1-2 dager i uka ellers så blir rompa spylt i vasken hver gang hun har bommelom. Vanlig vask i ansikt og hender om morgenen og etter måltider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå