Gå til innhold

Uff...snø!

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her snør det i dag....stooooore snøstjerner, og minus 1 grad.

Hvordan er været hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har regnet og vært grått. (som det har vært de siste dagene). Men nå ble det plutselig nesten blå himmel og opphold. Så får bare håpe det varer nå med opphold idag.

Jeg gleder meg til det blir frost her også, så herlig å lufte seng klær i frost syntes jeg..

Skrevet

Er minus 1 grad her og i dag, og rim på bakken. Vinterdekkene som vi har bestillt er kommet, så vi må vel skifte dekk på den andre bilen i dag slik at vi kan hente de. Eller det er kanskje ikke så glatt på veien at vi ikke kan kjøre.

Skrevet

Det blir fint med litt snø, sønnen min har gledet seg siden juli!

Skrevet

Sol, men kaldt. Greit med snø nå, ja. Gleder meg så til å ta frem skiene.

Skrevet

Her er det minus 1, rim på bakken, men ingen snø. Syns egentlig det er bedre med litt snø enn med barfrost.

Skrevet

Åh, hadde det vært så vel!

Her har det sludda og er et par pluss grader. Blåser heldigvis ikke så mye idag da. I helga var vinden så sterk at den fikk vindskia til å løsne, hagemøblene til søstersen fløy bortover verandaen (tremøbler) og takstein raste fra nybygde hus! vesla våkna mange ganger den natta!

Skrevet

Vi hadde litt sludd fra morgenen av, men nå har vi noen få skyer og blå himmel, helt stillt og 1 grad.

Sambo la om på sin bil igår, jeg la jo piggdekk på min bil for 1 uke siden, og godt er det, her har det vært kaldt.

De har meldt kaldt her hele uka. Det synes jeg er bedre enn det pisseværet vi har hatt lenge nå.

Skrevet

Her har det også snødd i dag. Kjempekos synes jeg. Gleder meg alt til jul.

Håper på en snørik vinter, så barna får lekt ute i snøen. Kjedelig med bare sørpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...