Gå til innhold

Spysyken

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har leilighet med søsteren min, pga skolen. Flytter til barnefaren i go tid før termin viss noen lurte :) .. Men det eg lurte på var at søsteren min har nå fått spysyken, så nå er eg redd for at eg kansje også kommer til å få den :S er dette farlig for meg som er gravid? kan der påvirke fosteret osv :S Eg får vell prøve å passe ekstra godt på handhygienen vertfall

Takk for svar :) er 23 uker idag =) så kommer og spør fra 2. trimester

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er farlig:) Tenk på fleregangsfødende med barn i barnehagen.. Der florerer det jo av basiller og sykdom og diverse:) Men hvis du skulle bli syk må du jo bare passe på å få i deg nok væske. NB! Jeg er ingen lege;)

Skrevet

Jeg har hatt et par runder med omgangssyken dette svangerskapet og babyen klarer seg :) Viktig at du får i deg nok å drikke hvis du blir syk. De sier at Cola ikke er så bra som de tidligere har trodd. Halvblanding av farris og eplemost på glassflaske er veldig bra, bør heller drikke litt av det hele tiden enn å drikke hele glass. Må man ha noe å spise så kan man spise litt småbiter loff innimellom slurkene med drikke. Det beste er faktisk å holde seg til å kun drikke frem til man er frisk. Babyen tar det den trenger likevel. Håper du slipper unna... For det er ille å ha omgangssyken, men grusomt å spy døgnet rundt med baby i magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...