Gå til innhold

Fruktbarhetstester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på èn ting, jeg leser det er så mange som sliter med å få mens osv etter at de slutta på pilla. Jeg har gått på pilla nesten sammenhengende siden jeg var 14, (dvs 5-6 år)er det lurt å gå over til fruktbarhetstest/sånn måler om når man har EL nå selvom vi ikke skal bli prøvere før i juli? Så jeg kan være ganske sikker på normal syklus når vi skal begynne? Hvor sikkert er det? Ikke noen krise om det blir noe av det:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

CB sin EL test er veldig bra. Den er digital og lett å bruke. Da finner du ut hvilke dager du har EL. :) Sikkert lurt å bruke noen mnd før du skal prøve, for da blir du bedre kjent med syklusen din og Eldagene dine. :)

Lykke til :)

Skrevet

Okey, tusen takk! Kan jeg bare slutte med en gang eller bør jeg ta ferdig brettet? Er ganske praktisk for meg også pga. vinterdepresjon burde jeg egentlig bruke johannesurt (har reagert bra på det) men det skal ikke brukes sammen med hormonell prevensjon pga. det påvirker slik at den ikke blir sikker. Derfor har jeg ikke kunne bruke det de siste 2 år:(

Skrevet

Og hvor får man tak i folfat, må man til legen for å få resept eller er det res.fri på apotek? Beklager mange spørsmål men jeg har virkelig - ingen - andre å spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...