-MtG- Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 over mest aktive brukere! Wææææææææææææ!!! Nå må jeg snart legge meg. Var innom og titta for jeg kom på at jeg hadde vært mer aktiv enn jeg bruker i det siste. Og der sto jo navnet mitt jo! Ikke bra..
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Men jeg er fremdeles nr 1:) Jobde veldig hardt for å bli det på lørdag. Om jeg kjeda meg? NEIDA:)
polarn & pyrene Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 på den listen har jeg aldrig vært og ikke vill jeg heller. Det betyr jo att man har alt for mye fritid da hehe.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Sånn er det å sitte hjemme alene kveld etter kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå